Samsung UE40H5030AW

Hallo,
Ik heb hier een Samsung UE40H5030AW die geen beeld geeft maar wel geluid. De backlight werkt en het scherm licht lichtjes grijs op. De OSD werkt niet.
Ik veronderstel dat ik te maken heb met een slechte T-con.
Op de T-con board is de 12V aanwezig, maar verder geen andere spanningen. Ik meet op de IC's een 0,04V. Ik heb natuurlijk geen schema van de print, en ik weet ook niet hoe de voeding gebeurt.
Heeft iemand ervaring met deze fout of een briljante tip?
Hartelijk bedankt voor de moeite.
Camiel

Koppel de uitgaande bandkabeltjes richting beeldscherm van de tcon eens los en controleer of je spanningen dan op de tcon er zijn. Indien wel, kan je de beide bandkabels er 1 voor 1 insteken en kijk of je een half goed beeld heb. indien geen spanning: tcon defect.

Bedankt voor het snelle antwoord.
Als ik de flatkabel voor de linkerzijde verwijder krijg ik beeld op de rechterhelft van het scherm en de spanningen verschijnen dan op de T-con 3,3V en 15V.
Als ik de op het printje,dat de linkerzijde bedient, de inkomende spanningen 3,3 en 15V onderbreek en dan terug aansluit dan vallen de spanningen op de T-con opnieuw weg.
Betekent dit een defect scherm of is dit printje herstelbaar?
Kan je een hint geven?
Beste dank
Camiel

op de lange smalle print tussen t-con en scherm zal wel een slechte smd condensator zitten!?

Enkele vragen:
Wat is de waarde van deze SMD cap's?
Zitten er nog condensatoren langs de onderzijde van de print? Het lijkt me moeilijk om de print om te draaien.
De condensatoren zitten niet op de voeding omdat bij heb onderbreken van de voedingen aan de ingang van de print, de sluiting op de Tcon blijft.
Ik heb de alle C's in de print nagemeten met een ohmmeter, maar geen sluiting gevonden. Heb de voeding aangesloten op de losgekoppelde print,op de 3,3 en de 15v afzonderlijk: geen stroomverbruik.
Heeft iemand een tip?
Groetjes
Camiel

heb ooit iets gepost over een samsung UE46H5030AW
daar staan fotos van de print en de betreffende C bij!
zoek dat eens terug en waarschijnlijk zit je dan kort in de buurt van waar jou eventuele slechte c zit!maar heb je ohm meting gedaan over alle C s?
normaal moet je dan toch ergens sluiting meten hoor!anders moet je de fout toch elders zoeken!succes

Is een beeldscherm fout dus. IDD een van de bruine condensatortjes is defect