Smartphone traceren samsung model

Dit topic is gesloten

Smartphone traceren,als je gsm gestolen is of
Verloren,kan je deze terugvinden,ik heb nu app vind mijn telefoon voor android,met imei nummer ben dit verder aan uitzoeken,kan op afstand vergrendelen,is er iemand hier op forum met meer kennis hiervan,ik ben hier beginneling in,maar ga dit verder onderzoeken.Heb ook 256gb sd kaart krijg zeer veel fimpjes en videos binnen.En wil mijn instellingen en al informatie niet verliezen.

Een beetje slimme dief zet het ding direct uit en start hem opnieuw op, volledig gereset.

regelmatig een backup maken.
als je toestel kwijt is uithuilen en backup terugzetten.

eventueel google drive/dropbox gebruiken als je belangrijke data dagelijks over whatsapp krijgt.

vind mijn toestel is leuk, maar dan moet hij wel online zijn.
als je dief de simkaart eruit haalt, ben je lang bezig.

je kan via google gewoon je toestel op slot zetten en of wissen, zit in android zelf.
https://www.google.com/android/find

[Bericht gewijzigd door Progger op zaterdag 15 december 2018 23:58:45 (13%)

GMT+1

je kunt bij backup instellen wat er wordt gebackupt. als je ene nieuw toestel hebt, worden de app's en dergelijke vaak al vanzelf overgezet vanuit de google account. whattsapp maakt ook backups, maar de omvang loopt snel op, zeker met die groepapps. hang je gsm aan een pc, dan kun je ook aan die bestanden in verkenner..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Ik heb googel drive,en dropbox plus nu ook eerst gewoon dropbox nu dropbox plus,ik doe camera upload,en soms moet ik die met kabeltje aan pc doen,maar meestal gaat hij automatisch,dus zonder kabeltje.Ja ben aant expermenteren,als ik nu bijvoorbeeld naar de zee geweest ben zeg nu maar iets,kom thuis staan alle fotos al op mijn pc.Maar ga nieuwe pc kopen 2018 model recent dus.Ja die whattsapp word constant gebruikt zoveel info,hoe doe je juist weer backup heb dit volgens mij al gedaan,maar weet niet meer hoe.Kan ik die nieuwe pc bij aansluiten op die pc die ik nu heb en gegevens koperieen.

Shiptronic

Overleden

Lijkt me meer iets voor Tweakers, of koffie hoe, ik mis de link met electronica en HF

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Is een eigenschap van JimA, zijn topics zijn wel vaker off-forum ?

Damn the torpedoes, full speed ahead!

Op 16 december 2018 00:46:25 schreef JimA:
....kom thuis staan alle fotos al op mijn pc.Maar ga nieuwe pc kopen 2018...

Die fotos staan niet op je PC, maar in "the cloud", op Google Drive bv. Als je je PC ook weer daarmee synchroniseert komen ze ook weer op je PC terecht. Maar ze gaan in principe eerst naar Google en kornuiten (alles wat je fotografeert dus, hehe).

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
GJ_

Moderator

JimA, dit soort topics hoort echt in de koffiecorner.
Of op een ander forum.

Dit topic is gesloten