Idee over de koffiecorner

Tidak Ada

Golden Member

En wat als die animo te groot is,,,?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----------------------> TUBECOLLECTORSASSOCIATION@yahoogroups.com
High met Henk

Special Member

Definieer te groot??
Even gekscherend: laten we zeggen dat ze allen 60k komen: dat kan dan ook: zie lowlands of pinkpop.

Maar daarom juist een ac met volgende vragen:

Afstand
Bereikbaarheid
Zelf eten meebrengen / eten door organisatie
Budget (evt met en zonder eigen eten)

Op basis daarvan kan je evt organiseren of daar juist vanaf zien.

Dat kan door te groot of te klein, maar ook kun je je locatie en organisatie er evt op afstemmen.

to all newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet).
Shiptronic

Golden Member

Waar kan ik alvast reserveren voor 3 personen? en word het kind vriendelijk? toch leuk als de ouders hun kroost mee kunnen nemen?

De Jutberg is idd een hele mooie locatie echter niet echt centraal. Maar dan komen we in : https://middelpuntvannederland.nl/goudsberg-schatten/goudsbe...hessenhut/ terecht, Prima !!

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Lambiek

Special Member

Dat zou wel het eerlijkste zijn, midden in Nederland. :)

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
Shiptronic

Golden Member

kan je ook met de boot komen, zolang je hem maar hem maar op een aanhanger mee neemt, ging toch alleen maar om sanitair en slapen :)

Aan de HF liefhebbers is ook gedacht, er is een plekkie voor je antenne :

https://middelpuntvannederland.nl/goudsberg-schatten/goudsbe...-koepel-2/

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op 26 december 2018 17:06:15 (43%)]

High met Henk

Special Member

Ach, wat is centraal. Als ik zie wie er allemaal in rosmalen komen, maakt dat ook weinig uit..

Okee zeeuws vlaanderen of zuid limburg zal mensen tegenhouden, maar een bbq met >300 man maakt je locaties wel beperkter...

to all newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet).
Shiptronic

Golden Member

Ik vind het wel een leuke locatie, er is voor een ieder wel wat te doen : https://middelpuntvannederland.nl/te-doen/ , jij vend er vast wel een plekje waar je even terrein kan rijden.

maartenbakker

Golden Member

Op 26 december 2018 17:11:22 schreef High met Henk:
Ach, wat is centraal. Als ik zie wie er allemaal in rosmalen komen, maakt dat ook weinig uit..

Ik heb de laatste keren bij evenementen die verder dan een uurtje weg zijn, verstek moeten laten gaan vanwege o.a. mantelzorgdrukte. Ik kom qua beurzen de laatste tijd niet echt verder dan Driebergen. Voor mij is een centralere locatie opzich wel prettig.

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
High met Henk

Special Member

Ben er afgelopen zomer geweest en vond het minder geschikt.

Middelpunt zelf is erg klein en middenin het bos (brandgevaar) en eromheen zou ik om dezelfde reden geen geschikte locatie weten..

Shiptronic

Golden Member

Toch prima zonder brand gevaar? ;)

High met Henk

Special Member

Prima met een bbq voor 30 man, minder voor 300 man

bprosman

Golden Member

Ach, wat is centraal

Den bosch / Rosmalen is ook het “centre of the universe” :+

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
maartenbakker

Golden Member

Er zullen toch geen 300 man komen? Nouja, dat zeiden ze bij Project X vast ook.

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
High met Henk

Special Member

300 man is niet zo gek veel denk ik..

Klinkt gek, maar kijk eens naar de harde kern hier..

Das al zeker tegen de 100 personen.
Dan komen er waarsch nog wat minder frequente bezoekers... 300 is echt weinig bij openbare aankondiging..

pietplof

Golden Member

Openbaar?? Kom ,kom, niet doen.
Gewoon de organisator belt twee uitverkoten colkegae en deze twee bellen ook weer twee en zo verder.
Je weet natuurlijk welke ,,harde kern leden" je wilt zien en voor je het weet ben je aan je gestelde tax.
Zo sociaal, zo praktisch en zo geregeld; toch?!

festina lente

Wat leuk dat mijn topic dit losmaakt :). Alleen donerende leden welkom op de BBQ? Of maak er een vossenjacht van ofzo dan trek je vast geen 60k bezoekers.

maartenbakker

Golden Member

Donerende leden klinkt als een plan. Dan heb je een beperkte groep maar ook weer geen "elite".

Shiptronic

Golden Member

Op 26 december 2018 22:29:01 schreef DeTijdTikt:
Wat leuk dat mijn topic dit losmaakt :). Alleen donerende leden welkom op de BBQ? Of maak er een vossenjacht van ofzo dan trek je vast geen 60k bezoekers.

Nog steeds geen donatie gedaan ?

Tidak Ada

Golden Member

Sowieso alleen donerende leden, want alleen die kunnen in de koffiecorner.
Beter daarom dit topic daarnaartoe verhuisd.

Op 26 december 2018 17:11:22 schreef High met Henk:

Okee zeeuws vlaanderen of zuid limburg zal mensen tegenhouden, maar een bbq met >300 man maakt je locaties wel beperkter...

Ik denk dat de rest van de Zeeuwse en Zuid-Hollandse eilanden ook als "Verwegistan" gezien worden, evenals die van de Wadden (op Rottummerplaat is vast bijna niets brandbaars te vinden) :P

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----------------------> TUBECOLLECTORSASSOCIATION@yahoogroups.com
Tidak Ada

Golden Member

Computerstoring mogelijk oorzaak van brand Notre-Dame

Fout in het programma voor de besturing van de wijwatervoorziening, of oververhitting van de hostieoven?

De klokken zijn gespaard gebleven dus daar zit de fout niet :+
Of toch een illegale wietplantage onder het dak, net als die onder de bühne van het dorpshuis in Krabbendijke..... :+

ze denken ook aan de tijdelijke bouwliften die erin waren geplaatst..

waar rook was, werkt nu iets niet meer
Shiptronic

Golden Member

Ach , goed voor de economie, er kan weer flink aan verdiend worden, er ligt al meer dan een 1/2 Miljard klaar

Hubie

Special Member

Quasimodo was zijn nog na smeulende joint vergeten.

Sint en Piet zijn gelukkig weer afgetaaid naar Spanje. Heerlijk,10 maanden geen gezeik meer over Piet,groen zwart of oranje.
bprosman

Golden Member

Quasimodo was zijn nog na smeulende joint vergeten.

Hopelijk waren die arme weeskinderen wel op tijd van de zolder.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Tidak Ada

Golden Member

Sorry voor mijn OT. Ik dacht dat het een algemeen topic van de koffiecorner was :S 8)7

De openingszin was een kop uit de pers NOS, vandaar.