Jbl gto 2000 probleem

En hoeveel ohm is R8? Want daar heb ik nog geen juiste waarde van gezien ;-)
Volgens de kleurcode én schema moet ie 430kOhm zijn.

[Bericht gewijzigd door 12V HiFi op 8 januari 2019 23:06:39 (26%)]

meer over car audio: www.12vhifi.nl
Morgen meten met echte multimeter r8 nameten en r2 r5 en r9 dan??
R2, R5, R9 zijn binnen hun tolerantie dus goed.
Je mag ze wel nameten met een andere (echt goede betrouwbare meter)maar dat is niet noodzakelijk.

Heb je nog metingen gedaan van mijn lijstje met je (eenvoudige)meter en wat is daar uitgekomen, ernstige afwijkingen?

Het wachten is, zoals eerder gevraagd, op de meetwaarde van R8.
Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, en toch wordt het wel eens anders begrepen.
Op 11 januari 2019 05:57:53 schreef Jan Jbl:
Nee ik denk r8 vervangen

Maar dan ben je wel op "goed geluk" bezig!

Anders kan je ook de twee condensatoren (C6 en C27) wel meteen vervangen.

NIET denken METEN (en vast stellen) is het devies!
Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, en toch wordt het wel eens anders begrepen.
Ja en r8 dan erbij wat kan ik bestellen op conrad als vervanging
Dan kan je beter het hele remote circuit vervangen, onderdelen kosten toch paar euro...dat had je ook al paar weken geleden kunnen doen.
Maar ik denk dat je graag de oorzaak achterhaald en dan zal je toch gericht moeten meten. Er zijn meerdere wegen naar Rome.
Vertrouw je je meting niet, dan doe het het opnieuw met wél een betrouwbaar en reproduceerbaar resultaat.
Uitsluiten van de mogelijkheden, dan hou je dan vanzelf de oorzaak over...
Klopt als het maar een paar euro is maar ik weer niet wat ik moet bestellen als vervanging als ik dat weet bestel ik alles en vervang ik telkens 1 ding en dan kijken bij welke hij het gaat doen
Wie kan mij verder helpen
Wil het circuit vervangen want kan r 8 nog wel eens meten en dan bestel ik hem weer 5 euro kwijt aan versending en is het weer wat anders ga het hele curcuit vervangen maar weet niet wat er in de plek moet komen en wat ik moet bestellen als jullie me daarbij kunnen helpen graag!
Ik kan je alleen helpen als je antwoord op m'n vraag geeft...
Nogmaals, alleen wil ik graag de waarde van R8 weten.