Jbl gto 2000 probleem

Hoi Jan
Misschien is dit iets voor jou?
Mag je zo hebben ,heb er nooit wat mee gedaan

Op 3 februari 2019 15:41:31 schreef High met Henk:
tuurlijk staat het je vrij door te modderen, maar als je niet de perceptie hebt dat hij gat werken:

lukt dat wel: CHAPEAU en meld het zeker! wens het je serieus van harte toe

Lukt het niet, heb je toch iets geleerd.

maar als het doel is/was om hem te maken: de kans is groot dat je op een bepaald moment de print sloopt en dan is het vrij zeker einde verhaal.

Mocht ik tijd hebben, mag je hem hier kostenloos binnenbrengen en kijk ik ernaar. Maar dan sta je er wel bij, leg ik uit en lukt het niet: JAMMER. Kost je een tripje deze kant op.

Ik heb echter totaal geen tijd in de komende maanden.
Zou je hier toch terecht komen en zie ik een compleet vernielde PCB dan begin ik er al niet meer aan.

Niet eens zozeer omdat ik hem niet aan de praat krijg (heb laatst hier een foto gepost van mijzelf met een kraantje op de achtergrond: daar was ook PCB schade... Die heb ik ook gefixt, maar die kraan is wel in mijn eigen beheer en daar lagen ook reserve modules bleek later.
Echter ik wil dan niet straks hier te boek staan na een GRATIS FIX van een bak PCB ellende. En dan na een half jaar en 20.000 hobbels op 120 km/h in een 30 km/h zone, dat mijn patchdraadjes er weer afliggen en dat ik een klote reparateur ben!

Even ter vergelijk: mijn vader heeft een motorfiets bedrijf. Als er een klant kwam met een verknipte kabelboom en ellende had ik de simpele stelregel:

Ik kijk er 2 uur naar en dan moet ik het bijna opgelost hebben. Zo niet, begin ik aan een nieuwe kabelboom en dat kost dan ca 250 euro. Ik heb wel geleerd niet aan andermans ellende te prullen.

Ja mee eens waar woon je ?
Heb zelf ook eens van 2 yamaha aeroxen 1kabel boom gemaakt dat vergt veel tijd maar bedankt voor het aanbod als je tijd zou hebben kom ik zeker te weten langs wil wel graag meer weten over de oorzaak van de storing maar dan ruim ik de print nu netjes op en leg hem op een veilige plek dat hij niet beschadigt

Op 3 februari 2019 16:31:42 schreef bc108:
Hoi Jan
Misschien is dit iets voor jou?
Mag je zo hebben ,heb er nooit wat mee gedaan

Serieus?
Ik zou hem graag willen rij nu met een osio uit de oertijd rond als je hem voor 10tje kunt verzenden naar me... mail me maar dan krijg je me adres als je er meer voor wilt hebben hoor ik het wel

Edit zie me pf voor mailadres

Op 3 februari 2019 22:26:03 schreef Jan Jbl:
[...]

Serieus?
Ik zou hem graag willen rij nu met een osio uit de oertijd rond als je hem voor 10tje kunt verzenden naar me... mail me maar dan krijg je me adres als je er meer voor wilt hebben hoor ik het wel

Misschien niet zo handig je mail openbaar te posten, kan je een hoop spam opleveren.

Als je in je profiel een mailadres invult kunnen mensen dat zien zonder dat je lastig wordt gevallen door spam.

This is the world we know best, the world of madness

Het zal wel aan mij liggen, maar jou mail adres is niet openbaar.
Hoe dan ook als je hem hebben wil,moet je hem wel komen halen
Woonplaats is Aalten.

Gr marcel

Aalten 90km rijden
Kan je hem niet opsturen voor meerprijs?

Ps mail adres is nu open zou hem graag willen ook kopen desnoods maar kan hem niet ophalen