juiste lijnen voor PCB tekening

Beste CO'ers,

Kan iemand mij even helpen controleren of ik zo de juiste orange en blauwe lijnen heb gearceerd in dit SCH bestand?

Dan pas ik mijn PCB tekening nog even aan, indien fout gelezen.

Groet, Wouter

Delphi WIN10 / www.freepascal.org AVR Pascal / www.freepascal.org RPI /

Ik doorzie niet precies wat u bedoeld, maar B+ en B- is de sy voeding voor de eindtrap, als ik snel kijk maximaal iets van 200 V, 70V in het voorbeeld. Vcc is de positieve voeding voor de logica en de onderste driver, 10-18V, 12V is gebruikelijk. Let op, deze spanning is ten opzichten van B-.

Vss is de negatieve voeding voor het ingangstrapje, Vaa de positieve. Zo te zien gebruikt men in de getoonde schema's de interne 7V zeners als stabilisatie vanuit de voeding van de eindtrap.
Deze spanningen zijn weer ten opzichten van gnd. Intern vind een levelshift plaats van gnd naar B-.

Dit alles op basis van de datasheet.

Houd in gedachten dat PCB design bij zo een stuk HF erg belangrijk is, al ruim voordat het niet meer werkt presteerd het slecht.

*&$*%%$, dus volgens mijn schema moet ik er nog een extra voltage regulator van 12V bij gebruiken?

Of lijnen zo goed getekend?

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op vrijdag 11 januari 2019 11:54:57 (4%)

Delphi WIN10 / www.freepascal.org AVR Pascal / www.freepascal.org RPI /
Hugo Welther

Moderator

Taalgebruik is iets aanpassen?
Die staat toch ook op de print van dat project. Ik zou die print gewoon overnemen.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.