Auto sense Hertz DB 200.3 werkt niet

Hallo,

Ik heb een Hertz 200.3 actieve subwoofer voor in de auto 2dehands gekocht. De subwoofer werkt prima met remote aangesloten op de plus. De subwoofer heeft een high level ingang met autosense. Als ik de remote aansluit op de plus en het audiosignaal aanbiedt op de high level ingang dat doet de sub het prima. Sluit ik de plus op de remote niet aan, dan gaat de sub niet automatisch aan (en uit) met de radio terwijl dit wel zou moeten.

Om de auto turn optie actief te hebben dient deze niet te worden aangesloten (zie ook de bijlage), dit heb ik dus ook zo aangesloten.

Bij aanschaf waren de pennetjes uit de connector op de high level ingang ook niet aanwezig, wellicht met de reden dat auto sense niet werkt. De vorige gebruiker heeft denk ik de low level ingang gebruikt met geschakelde plus op de remote. Een geschakelde plus zou voor mij ook nog een oplossing zijn maar dit heeft niet mijn voorkeur.

De sub is eenvoudig open te maken, maar zonder schema vindt ik het lastig zoeken. Het lijkt er op dat er een brug niet werkt die bij opmerken audiosignaal op de high level ingang de voeding inschakelt. Iemand enig idee waar te zoeken?

Gr,

Martijn.
Ik heb toch maar besloten om de remote aan te sluiten en niet de high level te gebruiken. Het trekken van een remote draadje was niet zo heel veel (extra) werk. Op andere fora is te lezen dat auto sense niet altijd goed werkt en afhankelijk is van het aangeboden audiosignaal.