arduino tft werkt wel op uno maar niet op mega.

Beste,
ik heb een 3.5" tft touchscreen van adafruit(2050) https://learn.adafruit.com/adafruit-3-5-color-320x480-tft-to...-breakout/ en die werkt prima bij de uno maar bij de mega niet.De verlichting werkt wel maar het scherm blijft wit.Volgens de handleiding moet het ook werken met de mega:D0=22 D1=23 D2-D7=24-29
CS=A3
C/D=A2
WR=A1
RD=A0
zo heb ik het aangesloten maar niets op het scherm.Wat doe ik fout!Alvast bedankt!

Als alles daadwerkelijk in orde is is de enige mogelijkheid dat de Mega defect is.
Of dat daadwerkelijk zo is kunnen wij op basis van deze beknopte informatie echter niet controleren.

Het werkt,lib opnieuw gedownload.Ik moet wel het ccp bestand veranderen voor een 3.5 scherm define TFTWIDTH 320
define TFTHEIGHT 480
Hoe kan ik dit het best doen voor dat ccp bestand te openen en dit aan te passen?Of is er iemand dat zo een aangepast ccp heeft voor een 3.5.

Kan het niet met een #define in je sketch? (Hangt er van af hoe die lib in elkaar zit)

Eluke.nl // Backwards Lightspeed Bus: i*i=-1, so iic=-c.

Nee,het moet in de cpp want die is al ingesteld voor 2.8".Het is wel een cpp bestand sorry type fout.

Opgelost,bedankt toch voor de reactie.