reactie topicstarter in emailnotificatie

Hallo,

Ik zat eens te denken.

Bij de meeste topics waar ik in reageer zet ik ook de emailnotificatie aan. Ik heb wel eens dat een reactie van de TS lang uitblijft. In eerste instantie kijk je dan een paar keer "voor niks" omdat discussies (al dan niet op topic) wel eens door willen lopen). Na een tijdje zwakt bij mij dan de aandacht wel af, het zal immers vast niet de TS zijn.

Zou het niet een idee zijn om in de mail te zetten of de TS reageert?
Mag wat mij betreft heel basic zijn.
Bijvoorbeeld:

Hallo timberleek,

"username" [TS] heeft net de discussie "topicnaam" beantwoord.
De discussie is te vinden op:

Geen idee of het makkelijk te implementeren is en hoe anderen hier over denken, maar dit schoot me ineens te binnen.

gr
Timberleek

ps:
Je zou het zelfs door kunnen trekken naar de lijst van actieve topics. Een icoontje dat zichtbaar is als de TS gereageerd heeft in de afgelopen (bepaalde) tijd (of nog mooier, sinds je laatste bezoek. Zoals de rode icoontjes nu).

Niemand een mening of achtergrondkennis of dit wel/niet haalbaar is?

Metadiscussie is offtopic. Gaarne verplaatsen naar de koffiecorner.

Sine

Moderator

@timberleek,
Verwacht niet dat dit morgen een actieve functie is (of overmorgen)

Zeggeh Aart,
De koffiecorner is niet het afvoerputje van het forum :P

Angaben sind wie immer ohne Gewähr.

Op 4 maart 2019 08:58:27 schreef Aart:
Metadiscussie is offtopic. Gaarne verplaatsen naar de koffiecorner.

Dat wist ik niet, dacht dat dit juist een dingetje was voor site feedback.

Op 4 maart 2019 10:14:27 schreef Sine:
@timberleek,
Verwacht niet dat dit morgen een actieve functie is (of overmorgen)

Oh wees maar niet bang. Het was maar een idee wat me te binnen schoot. Misschien is het een keer mee te nemen in een dev iteratie. Misschien is het op de achtergrond te ingewikkeld of niet interessant genoeg. Even goede vrienden

Op 4 maart 2019 10:14:27 schreef Sine:

De koffiecorner is niet het afvoerputje van het forum :P

;( ;)

Ik reageerde wat gechargeerd op de schop, waarvoor excuses, maar het is geen geheim dat ik op het standpunt sta dat Co enkel over elektronica dient te gaan.
Voor allerlei andere discussies is er al de rest van het internet. iedere verdunning zie ik na zoveel jaar als een direct risico. Ik ben tegen het bestaan van secties zoals deze.

LetterHenk

Golden Member

Vandaar ook de aparte sectie "Site feedback"
Alwaar deze vraag/suggestie in mijn ogen geheel ON topic is.

Waaraan ik zou willen toevoegen dat het ook mooi zou zijn als een zelf gestarte discussie automatisch in je eigen lijst met notificatie topics komt te staan.
Dan wordt de kans ook groter dat de "hit-and-run" topic starters (die klaasy aanhaalt) nog wat terugkoppelen omdat ze netjes een notificatie krijgen als er op hun eigen topic is gereageerd.

maw, Waarom moet ik mijn eigen/zelf gestarte topic nog handmatig voorzien van een mail notificatie?

Action expresses priorities LH
maartenbakker

Golden Member

Op 4 maart 2019 13:22:53 schreef AWDebiel:
[...]Sinds wanneer ben jij bevoegd om zoiets te zeggen? Ik zie geen Moderator or Admin onder jouw naam staan.

Behalve dat ik het met je eens ben dat site feedback niet in de koffiecorner hoort.... Wie ben jij om een voormalig admin (of wie dan ook anders) op die toon aan te spreken? ;)

@Aart: ik ben het met je eens dat verdunning ongewenst is, maar bij een forum van enige omvang lijkt me een feedback-categorie zéér gewenst. Als je alleen direct mailen zou toestaan, dan krijg je veel dubbel werk en langselkaarheenpraten.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op 4 maart 2019 16:02:30 (24%)]

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Sine

Moderator

Zeu, even met de bezem erdoor ..

Mensen, kunnen we een poging doen het beschaafd en ontopic te houden?

Angaben sind wie immer ohne Gewähr.