Guido (guidob) Baltus overleden

Schimanski

Golden Member

Zo, dat bericht komt even binnen... Ik vind dit heel erg. Guido was een regelmatige bezoeker in Deurne en een zeer geschikte gast met veel kennis van elektronica en met name meetapparatuur.

RIP Guido en veel sterkte voor je familie en vrienden.

Guido Baltus

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
eSe

Honourable Member

Ik ken deze man niet, maar zag net het overlijdensbericht in de link van Schimanski. Zo jong nog, potdorie.

Sterkte voor famillie en vrienden.

Groetjes,
eSe

CChheecckk yyoouurr dduupplleexx sswwiittcchh..

Heel veel sterkte voor famillie en vrienden.

Everything should be as simple as possible, but not simpler.
fred101

Golden Member

Dat is schrikken, ik kende hem persoonlijk. Hij is een paar keer hier geweest en ik had regelmatig mail contact met hem. Ik wist dat hij ziek was maar niet dat het kanker was .
Rust zacht Guido.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

Guido bedankt voor je bijdrages RIP

haasje93

Golden Member

Gecondoleerd, heel veel sterkte voor vrienden en familie.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
pietplof

Golden Member

Guido kende ik vooral van Deurne. Een heel plezierige collega.
Verder weinig tekst meer behalve dan dat hij mogen rusten in vrede.

festina lente

Triest.
Familie en vrienden gecondoleerd.

mel

Golden Member

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

Gecondoleerd en veel sterkte voor de familie.

Automotive engineer - www.easy-tech.nl
Lambiek

Special Member

Wat een triest bericht weer, die ziekte eist toch iedere keer weer levens en vaak veel te jong.

Geconfronteerd en veel sterkte aan familie en vrienden.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
trix

Golden Member

ken hem niet persoonlijk, maar schrik toch iedere keer als ik lees dat de overledene jonger is dan ik.

sterkte met de verwerking, van dit grote verlies.

PS. ik vind het een heel mooi gebaar, om de electronica apparatuur aan circuits online te schenken, zo weet je dat het weer in goede handen komt.

eigenwijs = ook wijs

Innige deelneming, veel sterkte aan familie en naasten.

Henk H.

Golden Member

Gecondoleerd en de familie heel veel sterkte gewenst!

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor familie en vrienden.

Op de dag dat dit bericht op het forum verscheen was ik te overrompeld om hier wat te schrijven. Nu alsnog even de behoefte dat te doen.

Guido kende ik, en velen met mij, van de ontmoetingen op elektronicabeurzen en natuurlijk de bezoeken aan "de loodsen" in Deurne/Helenaveen. Hij wist altijd overal de pareltjes te vinden tussen apparatuur en componenten. Dat was een mix van het oog ervoor hebben, en hard ervoor werken. Hij zat bijvoorbeeld in Deurne rustig uren lang in een hoekje met een stapel dozen met componenten naast zich, en bekeek elk component, zocht het op internet op indien onbekend, en verzamelde zo de meest interessante spullen.

Hij was ook zeer bekwaam als het aankwam op reparaties; verworven defecte apparatuur kreeg in handen van Guido dus ook een nieuw leven. En niet zomaar, want precies werken dat was wel voor hem weggelegd.

Naast dit alles was het ook gewoon een fijne vent om een praatje mee te maken. En juist daarom slaat dit in als een bom, dat het met die paar keer per jaar dat je hem ontmoette toch voelt alsof je een goede bekende verliest.

Rust zacht Guido.

If you want to succeed, double your failure rate.