zonnepaneel druppellader voor 12V accu

Hallo iedereen,heb binnen gekregen een zonnepaneeltje druppellader voor de wagen batterij.Is blijven insteken op de sigaretten aansteker aansluiting tijdens het starten en nu doet het niets meer.Open gedaan en nagemeten.Alle componenten, diode 1n4007 geeft 0.62v bij doormeten in één richting,dus goed en een weerstand van de flikkerled van 5,1kohm ook goed.Gemeten na los gesoldeert .Zou het kunnen dat het zonnepaneeltje de geest heeft gegeven en is dat eventueel door te meten of de zonnecellen stuk zijn.Bij een goed werkend zonnepaneeltje meet ik op de draden van het paneel 8.5 kohm en bij het stuk paneel 23 Mohm ongeveer.Groot verschil niet .Sorry voor deze vraag maar het is weer voor een goed doel.Dank bij voorbaat en de groetjes
Maak even wat kortere zinnen.

En ook wat ruimte tussen de alinea's.

Een zonnecel geeft een spanning af met de zon of een erg sterke lamp er vlak boven. Dat lijkt me makkelijk te controleren.
Hier ook zo'n zonnepaneeltje van een "bouwlamp" dat niet werkt.
Chinatroep, wegsmijten.
Via een externe aansluiting laad ik de accu (18650) nog wel op.
In jouw geval is elke moeite teveel.
Zonnepaneel in het zonnetje zetten, of onder een sterke lamp. En dan gewoon met of er een spanning en een stroompje (wel een belastinkje aansluiten) uit komt. Lijkt me nu niet heel moeilijk.

Waarom ga je weerstand meten? Het is geen weerstand.

Verder zou een foto van het ding waar je het over hebt de boel niet echt ontduidelijken.
Lamp van 500w erop laten schijnen.geen resultaten.Zal morgen met het groot vuil meegaan en bedankt voor de inlichting.Groetjes