Ziggo on-demand Ci+ data via coax of netwerk

Gaat bij Ziggo on demand met een Ci+ module de data nu over coax of het internet?
Ik krijg op mijn tv sinds kort na het openen van het ondemand menu "Er is op dit moment geen content beschikbaar"
Met de help desk van Ziggo kom ik niet echt verder.Ik heb wel een andere Ci+ module en smartcard geprobeerd maar helaas. Tv terug naar fabrieksinstellingen mocht ook niet helpen.
Apps als Netflix werken prima, dus er is wel werkend netwerk.

bprosman

Golden Member

CI Module gaat over COAX maar je hebt er wel een "Interactieve CI+" module voor nodig.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/interactieve-tv/in…

[Bericht gewijzigd door bprosman op zondag 31 maart 2019 12:34:59 (40%)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Heb ik, heeft ook altijd gewerkt tot vorige week of zo.
Dan ga ik het coax netwerk even langslopen.

Internet van Ziggo gaat toch ook over diezelfde coax? Is een andere stream, maar de fysieke laag is hetzelfde.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein

Op 31 maart 2019 12:32:02 schreef 2N3055:

Ik krijg op mijn tv sinds kort na het openen van het ondemand menu "Er is op dit moment geen content beschikbaar"

He, dat zag ik vorige week ook bij iemand anders verschijnen, tot zijn verbazing. Was met losse Samsung tuner.
Ja Ziggo rotzooit wat af.