Of u me wil uitscrijven, of vertellen hoe ik dit zelf kan doen.

Dit topic is gesloten

G.W.

Special Member

Wil me bij deze graag uit laten schrijven van dit forum, dit keer maar voorgoed.

GJ_

Moderator

Zoek het effe uit zeg, alsof we niks beters te doen hebben. De vorige keer moest je ook al zo nodig geanonimiseerd worden en dan kom je korte tijd later doodleuk met een nieuw account weer terug.

Uitschrijven doe ik niet, blijf maar gewoon weg.

Ik denk dat het je meer oplevert om te leren nadenken. Weglopen als iets tegenzit brengt je niet zover in het leven. Opa heeft gesproken :7

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
maartenbakker

Golden Member

Realiseer je dat communicatie ook van de vraagsteller enige inzet vergt. Anders wordt het inderdaad een moeilijk verhaal en geef ik je gelijk dat je het opgeeft.

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

kun je zelf
een tijdelijk email adres aanmaken op zo'n 10 minute email service website
je naam en wachtwoord veranderen naar dat adres
10 min wachten, vergeten en uitloggen, en je kunt voorgoed niet meer in je account

Frederick E. Terman

Golden Member

Vraagal:- (stelt onhandige vraag)
Weetal:- Zo begrijp ik je niet helemaal, kun je nog iets duidelijker zijn?
Vraagal:- WAT! Het is zo SIMPEL! Stomkop!

:)

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org

Ik vind vergeleken met een gesprek een chat of forum wel een stuk lastiger. Dat vergt toch wat andere technieken. Als je die niet meester bent word het een lastig verhaal.

GJ_

Moderator

ai, slotje vergeten. Discussie lijkt me hier overbodig.

Dit topic is gesloten