Bedradingsschema's etc van Siemens ovens?

Ik zoek me al een aantal dagen suf naar bijvoorbeeld een exploded view van een Siemens combi oven (HB84K552/35), maar of Siemens bewaakt ze heel goed of ze zijn er niet?

Zit met een defectje en ben gewend aan de hand van een servicemanual te werken.

Maar weet iemand of ze er zijn?

(Heb ervaring met inverters etc, en weet dat de secundaire spanning van de inverter nogal hoog is ;-)).

(van een 560N vond ik 2 jaar geleden wel info, maar waar ook al weer).alvast bedankt!

Super! Dank je.

Mcb in meterkast vliegt er uit in magnetronstand, maar zo te zien hangt de inverter altijd aan de 230, ook in oven stand. (Als oven werkt ie gewoon)

En is er zo te zien een 3 draads verbinding tussen de stuurplatine en het inverterboard.

Zal het morgen eens printen (zit nu IPad te lezen)

Maar heel erg bedankt!

Ik heb zelf even getest wat de fout precies is, hier vliegt de MCB er niet uit, maar stopt de magnetron na een aantal seconden.

Ga hem nu eerst schoonmaken en gebruiken, magnetrondeel was een extra.

Ondertussen zal ik eens zoeken of deze (van 2012) al een service mode heeft, is ook handig bij het fout-zoeken.

En aan de hand van het schema ga ik fout-zoeken over een paar weken. Zal dan even een nieuw draadje openen.

Zodat anderen er ook ook wat aan hebben.

Na aantal seconden stoppen is buis/inverter probleem

Loop ik nog risico dat het van de inverterprint naar de regelprint is doorgeslagen?

Bedankt voor de reacties trouwens!