CCTV Camera (geen beeld / alleen strepen)

Goedemiddag allen,

Ik zit even met een kennis probleempje, wellicht kunnen jullie mij verder helpen want ik loop nu even vast.

Ik heb een mooie DVR (COAX) staan met 8 kanalen.
De camera's die erop aangesloten zitten zijn divers, alles goed gewerkt maar er ging een camera kapot.
Nu heb ik een nieuwe besteld;

CCTV Camera AHD 1080P 2.8mm PAL
Video uitgang: 1-channel BNC HDAHD High Definition video uitgang
Video Frame Rate: PAL 25fps

Het probleem is alleen dat ik wel een soort van beeld krijg, maar dit zijn alleen maar horizontale/verticale strepen.

De vraag is nu, maak ik een grove fout door zo'n type camera aan te sluiten op een ouder DVR systeem of moet het toch echt aan de bekabeling liggen (nog niet vervangen omdat de afstand 100m is).

Zie bijlage voor het beeld wat ik nu krijg.

Alvast bedankt!

dit is de verkeerde camera, je hebt een normale CVBS ofwel gewone videosignaal camera nodig, die zijn geen HD.

sommige kun je omschakelen tussen die 2, dat kun je in de handleiding terugvinden.

[Bericht gewijzigd door testman op 16 april 2019 17:41:24 (28%)]

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Op 16 april 2019 17:40:38 schreef testman:
dit is de verkeerde camera, je hebt een normale CVBS ofwel gewone videosignaal camera nodig, die zijn geen HD.

sommige kun je omschakelen tussen die 2, dat kun je in de handleiding terugvinden.

Daar was ik dus al bang voor.
Bedankt voor de input ik ga even kijken of ik een converter kan vinden, omschakelen is helaas niet mogelijk.

Ben ik weer geholpen, thnx! :)

Op 16 april 2019 20:44:20 schreef wverbeek:
[...]

Daar was ik dus al bang voor.
Bedankt voor de input ik ga even kijken of ik een converter kan vinden, omschakelen is helaas niet mogelijk.

Ben ik weer geholpen, thnx! :)

Converter zal meer kosten dan een camera. Die analoge dingen koop je voor een paar euro op marktplaats.

Als je wat rondzoekt heb je dan voor 20 eur ofzo een semi-profi ding van 'vroeger'.

Als je wat wil converten zou ik eerder voor een AHD recorder gaan en de bestaande camera's 'antiek' aansluiten, en die nieuwe gewoon in HD laten draaien.

Op 16 april 2019 21:10:11 schreef DJSmiley:
[...]

Converter zal meer kosten dan een camera. Die analoge dingen koop je voor een paar euro op marktplaats.

Als je wat rondzoekt heb je dan voor 20 eur ofzo een semi-profi ding van 'vroeger'.

Als je wat wil converten zou ik eerder voor een AHD recorder gaan en de bestaande camera's 'antiek' aansluiten, en die nieuwe gewoon in HD laten draaien.

Dat is ook nog wel een goed plan.
Ga ik overwegen, top bedankt!