Computer (Bosch VW Digifant bj 1993) niet meer te reviseren?

Ik heb het voetje er zelf niet in gesoldeerd. Een goed kennis, die heel zijn leven bij Siemens op de bedrijfsschool heeft gewerkt heeft dit gedaan. Ik ben een mechanisch mens en kan ook bedrading aansluiten.

Jacques van Montfort

Op 12 juni 2019 21:29:12 schreef Jacques1956:
Ik heb het voetje er zelf niet in gesoldeerd. Een goed kennis, die heel zijn leven bij Siemens op de bedrijfsschool heeft gewerkt heeft dit gedaan. Ik ben een mechanisch mens en kan ook bedrading aansluiten.

Zou deze kennis voor een redelijke vergoeding ook de drie pootjes van de MAP sensor op m'n Digifant kunnen en willen solderen? En waar zou dat zijn, ik woon in Eindhoven maar kan best een stuk rijden...

bprosman

Golden Member

Mocht je niet dichterbij kunnen slagen. Wil het wel doen (Den Bosch)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

De kennis woont in de buurt van Leiden. Ik denk dat je voor het aanbod van bprosman moet gaan, die woont ook veel dichter bij.

Jacques van Montfort

Je bent al paar keer verwezen naar Paul Welther, neem even contact op met deze man, deze man lost je probleem waarschijnlijk defenitief op, al kost het wel paar € maar dan kun je wel op vakantie en over 1 maand komt automatische de niet hebben van APK boete 220 +€ op de mat.

300 gram motivatie -> kop van de hamer!