IA Mouser

Hey,

Ik moet voor mijn flipperkastproject een aantal onderdelen bij Mouser bestellen, maar ik kom niet aan de €50,00. Zijn er nog een aantal mensen die ook nog wat willen bestellen, zodat we gezamelijk aan de "gratis verzending" kunnen komen of de verzendkosten van €20,00 kunnen delen?

Raymond

Ik heb nog een paar SMD ledjes nodig voor een reparatie, kosten bijna niks maar die 20,= is me toch ook wel een beetje te veel.
Mouser code: 720-LWE67CT1V25K8L1Z 0,70/stuk, een stuk of 10 is meer dan genoeg.

Of iemand moet nog een andere source hebben voor de Osram "LW E67C"?

@vergeten: Ah nog niet daar gezocht. Wel bij RS-online daar hebben ze die ook (€ 4,95 verzending). Bij Reichelt komt er € 5,60 bij.

@Raymond: Ik kan ook nog een "BPC10101J" film weerstand gebruiken, Mouser code: 756-BPC10101J 2,66/stuk, 1-tje.

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
vergeten

Golden Member

Reichelt

[Bericht gewijzigd door vergeten op woensdag 19 juni 2019 21:29:50 (91%)

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

Ik zie ook dat AVNET ze ook verkoopt, maar Farnell (waar ik meestal dit soort spul bestel) geeft niks aan terwijl die ook relaties heeft met AVNET, moet niet gekker worden. Misschien omdat er geen stock ligt bij AVNET?

[Bericht gewijzigd door henri62 op woensdag 19 juni 2019 21:44:49 (12%)

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

Op 19 juni 2019 21:40:56 schreef henri62:
Ik zie ook dat AVNET ze ook verkoopt, maar Farnell (waar ik meestal dit soort spul bestel) geeft niks aan terwijl die ook relaties heeft met AVNET, moet niet gekker worden. Misschien omdat er geen stock ligt bij AVNET?

Farnell mag dan wel overgenomen zijn door Avnet het zijn natuurlijk twee verschillende entiteiten. Alhoewel ik wel het idee krijg dat Farnell beduidend minder voorraad heeft met de komst van het nieuwe moederbedrijf.

This is the world we know best, the world of madness

Op 19 juni 2019 21:40:56 schreef henri62:
Ik zie ook dat AVNET ze ook verkoopt, maar Farnell (waar ik meestal dit soort spul bestel) geeft niks aan terwijl die ook relaties heeft met AVNET, moet niet gekker worden. Misschien omdat er geen stock ligt bij AVNET?

Betekent dat dat je geen interesse meer hebt in gezamelijk inkomen bij Mouser?

Jawel, maar ik heb geen haast. Er is nog wat bijgekomen zie eerste reply.

[Bericht gewijzigd door henri62 op woensdag 19 juni 2019 22:10:57 (42%)

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

@henri62: Mooi, ik zit nu al op € 42,97 en ik moet nog een aantal andere onderdelen uitzoeken. We gaan de € 50,00 dus wel halen...

@henri62: Ik heb nu voor € 56,25 aan onderdelen, dus met jouw goedkeuring bestel ik voor jou 10 x [720-LWE67CT1V25K8L1Z] en 1 x [756-BPC10101J] à € 8,07 exclusief verzendkosten van mij naar jou (of eventueel ophalen als je in de buurt woont/bent).

Ok prima, zet aub even in je profiel waar je ongeveer woont en maak je email adres zichtbaar, dat is wel zo handig.
Mij email staat wel zichtbaar in mijn profiel dus je kunt me wel een P.M. sturen.

Mocht het opsturen worden: Die film weerstand is breekbaar is een ceramic/hybride.

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

Als het nog niet te laat is, zou ik graag willen mee-liften met deze bestelling voor een 10K I2C digitale potmeter (MCP45HV51-103EST).

Bestelcode : 579-MCP45HV51-103EST
Aantal : 10 stuks

Van elk bezoek aan CO leer ik weer meer...

@oxurane: 10 x [579-MCP45HV51-103EST] toegevoegd à € 13,40

Voor de verzending naar jullie zal ik de componenten precies verpakken zoals jullie dat willen; dat wil zeggen dat jullie het zo duur kunnen maken als jullie zelf willen, maar dat jullie ook verantwoordelijk zijn voor de verzending zelf.

Ook is er de mogelijkheid om de componenten op te halen in Zeist (of als er geen "haast" bij is kan het ook in Purmerend).

@henri62 en @oxurane: Graag verneem ik via een e-mail (zie profiel) hoe jullie de componenten verpakt en verzonden willen hebben, zodat ik jullie een Tikkie kan sturen voor de kosten voor de componenten en verzending.

Groetjes,
Raymond

Oh, ik werd door een collega erop gewezen dat er elders een bestelling wordt geplaatst, waarbij mijn bestelling wordt mee genomen.
Mijn bestelling vervalt dan, sorry.

Van elk bezoek aan CO leer ik weer meer...

Raymond, als je nog niet aan het minimum bedrag komt dan kan ik er nog wel wat bij gooien, moet ik vanavond even uitzoeken.

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

@oxurane: Geen probleem, ik heb je onderdelen van de bestellijst gehaald.

@henri62: Ik was nog een aantal onderdelen voor mezelf vergeten te bestellen, dus uiteindelijk kom ik zelf al boven de € 50,00 en was een gezamelijke inkoop dus eigenlijk niet nodig. De bestelling is nog niet gedaan en mocht je nog meer nodig hebben kun je het nog doorgeven.

Is prima zo, er hoeft dus niks bij.

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

Bestelling is geplaatst! IA is afgesloten...

Raymond.. ik woon ook in Zeist..
Als je weer wat wil bestellen doe ik met je mee..

Op 23 juni 2019 14:47:08 schreef Raymond175:
@oxurane: Geen probleem, ik heb je onderdelen van de bestellijst gehaald.

Bedankt, al voel ik me er wel een beetje schuldig over, vanwege het afzeggen. Maar ik ben blij dat je het minumum-bedrag alsnog gehaald hebt.

Van elk bezoek aan CO leer ik weer meer...

@Mrkiemrk: Stuur me even een e-mail (zie in mijn profiel) met wat je nodig hebt. Er is iets fout gegaan met de bestelling, dus vanavond wordt deze opnieuw geplaatst en dan kan ik eventueel jouw bestelling nog meenemen.