Foto upload bij V&A lijkt stuk?

Ik probeer nu foto's te uploaden, maar niet alle foto's krijg ik geüpload.
Alles is onder de 5mb per foto. Alles is met dezelfde telefoon gemaakt achter elkaar en heb geen instellingen aangepast bij het maken van de foto.

Nu valt mij wel op dat een bestand wat 3.042kB niet wordt geüpload en een bestand van 2.987kB wel wordt geüpload. Het lijkt wel of er een maximaal formaat van 3.000kB ofzo mag worden geüpload i.p.v de 5MB per foto die aangegeven staat. Ik heb het met meerdere foto's getest

Daarnaast zou het misschien mogelijk zijn om in de toekomst meer dan 5 foto's te kunnen uploaden? Zit nu met meerder foto's die tot de zelfde advertenties behoord, maar nu moet ik 3 advertenties gaan aanmaken.

Om er toch even op terug te komen. Het upload mechanisme bij het forum deel lijkt dezelfde limiet te hebben. Ook hier wordt er geen foto uploaded die te groot lijkt te zijn. Ook geen foutmelding, na het "lopende" opload balkje gebeurd er niks.

Voorbeeld origineel: 3251777 bytes, 4128x3096 pixels. (disksize 3252224)
Resized met paint naar 40% van het origineel: 539156 bytes, 1652x1239 pixels. (disksize 540672)
Beide sRBG.

Het moet wel zo zijn dat er bij de upload effe een conversie of zo gedaan wordt OF het is een bug in de software die de (disk)
size van de upload bepaald.

@#jeffrey# : Net even getest, de limiet ligt inderdaad ergens op de rand van 3 MB.

@Jeroen : In de JS console staat geen enkele (fout) melding.

-edit-
@Jochem : Bij deze, voorbeeld van een file die fout gaat: http://www.txrx.nl/henri/co_linked/olie_caps.jpg

Op zich geen probleem die 3MB limiet, maar nu klopt het niet met de omschrijving op de site.

Henri's Law 1: De wet van behoud van ellende. Law 2: Ellende komt nooit alleen.
Jochem

Golden Member

Misschien het 'probleembestand' even naar Jeroen mailen (of zelf even ergens hosten en de link hier geven), zodat hij het zelf kan uitproberen?

Heb geduld: alle dingen zijn moeilijk voordat ze gemakkelijk worden.