Kabelschoen Ariston vaatwasser

Weet iemand waar deze kabelschoentjes verkrijgbaar zijn? Hij zit met meerdere kabels in een langwerpige plastic behuizing en wordt op de printmodule van mijn vaatwasser geklikt. Op het kabelschoentje staat alleen de letter M gedrukt.

Kan je ook een foto plaatsen dat de kabelschoen in de plastic behuizing zit?? Erg ongewoon type

Op 13 oktober 2019 18:53:23 schreef smd:
Kan je ook een foto plaatsen dat de kabelschoen in de plastic behuizing zit?? Erg ongewoon type

Heb er 2 foto's bij geplaatst.

Staat er op het stekkerhuis geen naam of iets dergelijks?
Wanneer vervangen met het originele kabelschoentje helemaal niet lukt dan kun je altijd nog overwegen om voor die ene draad een (stekker)verbinding te maken buiten de bestaande stekker om, middels een eindje draad aan de print te solderen.

idd een 14 jaar oude machine, gewoon stukje draad aan de print solderen en een wago soepel ertussen zetten. als die pen is verbrand zou ik toch al niet zo snel een nieuwe stekker terugzetten op die pen..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Ik heb deze ook tevergeefs lopen zoeken en resultaat 0. ik zou ook de draad direct opsolderen met een stukje soepel draad. OK,verdient schoonheidsprijs niet, maar wel functioneel

Ik zou eens op Lumberg Edge connector zoeken.
(Ik kan mij vergissen, maar het lijkt erop, desnoods hebben hun mischien een vervanger)

"Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it." - Pope John Paul II

Dank voor jullie antwoorden. Ik ga ermee aan de slag.