AEG warmtepompdroger met foutcode

Mag ik jullie allemaal hartelijk danken voor de input.
Helaas is het probleem nog niet opgelost maar ik leg me erbij neer dat ik de droger af entoe aan en uit moet zetten

Op 30 oktober 2019 18:52:10 schreef smd:
vreemd,de compressor word juist gekoeld door de koelgas wat er doorheen gaat , dus kan fan zijn of doorstroming van lucht door systeem.Er moet iets blokkeren in de luchtstroom om dit aan de hand te hebben.Compressoren gaan weinig stuk...

De compressor heeft geen 100% rendement, dus die heeft meer warmte dan dat hij zichzelf koelt, toch? Als het systeem langzaam opwarmt moet de temperatuurbegrenzing zorgen dat het extern, met een 2e koelelement (ik weet de juiste term niet) gekoeld word met lucht van buiten de droger.

hallo bij mij had ik ook dezelfde foutmelding, maar het euvel zat in het afvoer van het condens water pompje.

Nou ik moet zeggen dat de droger ondanks dat hij na 20 a 30 minuten afslaat met de foutcode in de display beter dan ooit droogt. Als we na 45 minuten de droger uit en weer opnieuw aanzetten is de was goed droog. Voorheen duurde het wel 4 tot 6 uur totdat de was droog was. Nu na 1 uur!!! Enige nadeel dat je hem opnieuw moet aanzetten.

Dus was wel vervuild van binnen, anders droogt droger niet sneller nu. Mogelijk nog ergens niet 100% schoon.

Nu wassen met minder wasmiddel en eigenlijk geheel afstappen van wasverzachter, dan blijft die tijd ook mooi 45min ;)