Datasheets download

Voor de geinteresseerden:

Ik heb op mijn website een download area ingericht, waar ik datasheets en schema's wil verzamelen. ( download.arcovox.com )
Voorlopig alleen de wat oudere en/of moeilijker te vinden datasheets, wellicht later ook meer...

Die kunnen daar gedownload worden door geinteresseerden.

Voor 'guests' is er een wachttijd van 30sec en een max. van 3 downloads per dag.
Voor 'registered users' geen wachttijd en een max. van 12 downloads per dag.
(dit om 'kaalplukkers' te ontmoedigen en de hoeveelheid dataverkeer binnen de perken te houden.)

Als de download bevalt, verhuist de site naar een andere provider en zal e.e.a. later wellicht wat verruimd worden.

Datasheets zijn natuurlijk ook altijd welkom...

Mochten er nog op of aanmerkingen zijn dan hoor ik dat graag... ;)
Als je een datasheet zoekt, kan ik kijken of ik die heb en op de site kan zetten.
(alles invoeren kost heel veel tijd en moeite dus kan even duren voordat alles erop staat. Nu staan er 1000+ downloads)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - www.arcovox.com
Tidak Ada

Golden Member

Mooi initiatief!
Je zou kunnen overwegen ook (na overleg) doorlinks naar collega sites op te zetten. Dat spaart data opslag, een hoop werk voor jou en voor de bezoeker een hoop extra zoekwerk.
Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan de buizen data van Frank Philipse.

Gr.,

T.A.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----------------------> TUBECOLLECTORSASSOCIATION@yahoogroups.com

Had je dit maar 7 jaar geleden gedaan, dan had ik toen minder werk gehad. Het was toen mijn taak om datasheets op te snorren en maar al te vaak over componenten die meer dan 20 jaar oud waren. In ieder geval een mooi alternatief

Depeet

Je komt zo ook wel zaken tegen die ik nog nooit had gezien of van gehoord... ;)
Zo bestaat er ook een 'quad' uitvoering van de 2N2222 transistor...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - www.arcovox.com