Bauknecht Bitron stuurunit defect

Ok, nogmaals bedankt voor jouw moeite.
Voor alle duidelijkheid, nadat ik de condensatoren vervangen heb is de machine niet meer in storing gegaan, niet dat dat zekerheid geeft naar de toekomst natuurlijk... Mijn 5.2V is ook gemeten na deze vervanging.
Wat kan ik controleren aan de kabel naar het frontpaneel? Deze zit alleszins goed op zijn plaats. De kabel zelf lijkt mij onbeschadigd. Welke schakelaar dien ik na te kijken? De draaiknop? Op wat moet ik letten? Slechte solderingen?

De kabel gaat nogal eens los in solderingen zitten en daarbij de draaiknop ook

We zijn nu meer dan een maand verder, machine doet het nog steeds super. Ik durf dus te zeggen dat de herstelling gelukt is... Bedankt iedereen!

Toch de elco's?? Het is natuurlijk na zo'n leeftijd niet onwaarschijnlijk dat ze versleten zijn... Er zijn niet zoveel van deze machines meer in omloop..

Idd, wss de elco's. Iets anders heb ik niet vervangen.
De machine heeft idd al wat leeftijd maar is voor mij nog perfect.
Hopelijk kan ze nog een tijdje mee. Ik heb nog een setje lagers liggen voor deze machine, nog een waterpomp, reserveriem en een motor liggen. Dus met een beetje geluk zit het kwa spareparts wel snor.

Heb je ook een v afdichting en trommelkruis? Dat waren de kritische punten van deze machine! of heet wassen en weinig zeep

trommelkruis heb ik idd ook, v dichting niet.... die heb ik reeds gebruikt.
Ik vermoed, of beter hoop, dat dit nog leverbaar is? Wat kan er fout lopen met het trommelkruis? Is toch maar een lomp stuk gietijzer?