Marantz sr6004 gaat in protect

Hallo allemaal ik heb een marantz sr6004

als ik hem aan doe valt hij na paar seconden uit en dan knippert de standby lampje langzaam.

Als ik hem probeer te reseten werkt niet.
Reageert hij totaal niet op.

Als ik aan de source knop draai gaat hij aan en na paar seconden valt hij uit.

Eindtrappen door gemeten en daarvoor ook dat is het sowieso niet.

Dus handleiding opgezocht en zegt dat dit de fout is zie bijlage grt martin

Sorry ben dyslectisch val me der aub niet over aan
vergeten

Golden Member

In de rechter kolom van je plaatje staan de checkpoints die je een voor een na moet lopen, al gedaan?

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

Op 2 november 2019 22:35:07 schreef vergeten:
In de rechter kolom van je plaatje staan de checkpoints die je een voor een na moet lopen, al gedaan?

De puntjes kan ik dus niet vinden dat is het probleem anders had ik ze na gemeten

Sorry ben dyslectisch val me der aub niet over aan
vergeten

Golden Member

Gezien je plaatje in de startpost, wat uit de service-manual komt, heb je daar de beschikking over.
In die service-manual staan die punten (labels) vermeld.
Zo ook de opstart timings tabellen, wat er binnen bepaalde tijd goed moet zijn anders komt er een foutmelding.
Openen op de PC en zoeken.

Ik kan het hier vandaan zeker niet.

[Bericht gewijzigd door vergeten op zondag 3 november 2019 11:23:33 (20%)

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

Deze kwam uit de handleiding geen service manual

Maar inderdaad zal service manual downloaden dom dat der zelf niet aan heb gedacht

Sorry ben dyslectisch val me der aub niet over aan
vergeten

Golden Member

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

oke ben stap verder ik heb alle waardes opgeschreven van elke eindtrap

En de eindtrap b1647 wijkte erg af dus er uitgesoldeerd en ja hoor gaat weer aan nou zoek ik dus b1647 en de d2560.

Ik heb veel eind torren liggen maar meeste wat in de buurt komt is de mn2488 en de mp1620

Kan ik die der meer vervangen ?

en heb nog de a1962 en de c5242 maar kan daar de mhz niet van vinden

[Bericht gewijzigd door gamepc2017 op zondag 3 november 2019 13:32:44 (10%)

Sorry ben dyslectisch val me der aub niet over aan
vergeten

Golden Member

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

heb het opgelost en receiver werkt perfect heb de bc107 vervangen voor de BC547 was close match de bc107 en de a1024 in het beveiliging gedeelte van de versterker die mete als er wat defect is de receiver uitsloeg vervangen

de eindtrappen ondanks verschillende waarde heb ik aangepast door de bias aan te passen

en versterker doet het als nieuw was 2 dagen werk maar voor 30 euro voor een sr6004 moet ik niet klagen!!!!!

Sorry ben dyslectisch val me der aub niet over aan