EOO again

Thevel

Golden Member

Ik hoop ook dat EOO weer een nieuw leven krijgt

Dat hoop ik ook, in de loop de jaren toch best wel wat besteld bij EOO.
Vooral de overzichtelijke website vind ik een voordeel, een onderdeel had je snel gevonden.
Ook de bestellingen gingen (althans bij mij) altijd supersnel, 1 a 2 dagen en het was binnen..

EOO. Ik heb van de week iets besteld bij EOO en kreeg dit netjes geleverd. Beheerder, Hr. N.R.A. Stok, werkt voorl. voor eigen persoon. Je kan mailen naar EOO wat je nodig heb met artikelnummer, betalen na opgaaf van kosten en het komt per GLS.
Alleen moet je bellen met GLS en tracknr.opgeven als je denkt waar blijft het. GLS noteert niet altijd je postcode, en hun website meldt dan -geen pakje-. Met vr.gr. Herman PA3EHZ

Op donderdag09-07-2020 e.e.a. besteld bij EOO bv via een mail. Onderdelen zijn op maandag 13-07-2020 netjes afgeleverd door DPD.

Ik hoop dat we gauw weer online kunnen bestellen. EOO heeft veel onderelen tegen leuke prijzen.

Zojuist een bestelling gedaan en wordt netjes geleverd.
Met eigenaar (Norbert) gesproken en geeft aan dat er via email gewoon besteld kan worden en de intentie is om vanaf januari ook via de webshop weer bestellingen kunnen worden gedaan.

Thevel

Golden Member

intentie is om vanaf januari ook via de webshop weer bestellingen kunnen worden gedaan.

Fijn!!!

EricP

mét CE

Enig idee of er buiten Norbert nog iemand over is? Aardige vent...

maartenbakker

Special Member

Ik geloof dat Dick Best het misschien niet helemaal met je eens zou zijn geweest. Hoe dan ook hoop ik dat het opengaan van de zaak een goed teken is.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op 2 december 2020 14:18:19 (49%)]

www.deficientie.nl | www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Probeer maar eens een BC264A te bemachtigen voor een reeele prijs.

@thevel .oeps foutje

[Bericht gewijzigd door BenI2C op 2 december 2020 15:51:52 (17%)]

rob040

Golden Member

Met eigenaar (Norbert) gesproken en geeft aan dat er via email gewoon besteld kan worden en de intentie is om vanaf januari ook via de webshop weer bestellingen kunnen worden gedaan.

Benieuwd of dat met de bekende website gebeurd (lijkt mij het slimste), of met de nieuwe oeo-bv (online elektronica onderdelen).

EricP

mét CE

@maarten: geen idee. Ik weet niet wat daar voorgevallen is. Maar in de tijd dat ik daar spulletjes kocht en ze ook geregeld af kwam halen, was er prima zaken mee te doen.

Ja ik weet dat het niet altijd duidelijk wat je precies krijgt - zij kopen tenslotte ook vaak niet bij de fabrikant. Maar voor veel dingetjes die niet zo 'namaak gevoelig' zijn, is dat helemaal geen probleem...

blackdog

Golden Member

Hi Maarten,

Norbert was het ook niet zo eens met wat Dick best gedaan had. :-)
Ik was altijd content met EOO en Norbert heeft grote kennis op electronica gebied en meetinstrumenten.

Groet,
Bram

Waarheden zijn "Illusies waarvan men vergeten is dat het illusies zijn"
Thevel

Golden Member

Op 2 december 2020 14:38:46 schreef BenI2C:
Probeer maar eens een BC265A te bemachtigen voor een reeele prijs.

Denk dat je die nergens gaat vinden... :)

maartenbakker

Special Member

Misschien een BC264 dan? ;)

Op 2 december 2020 15:30:11 schreef blackdog:
Hi Maarten,

Norbert was het ook niet zo eens met wat Dick best gedaan had. :-)
Ik was altijd content met EOO en Norbert heeft grote kennis op electronica gebied en meetinstrumenten.

Aan dat laatste twijfel ik geen moment! Ik heb reden om aan te nemen dat er financiële problemen geweest zijn. Als hij daar inmiddels bovenop gekomen is, des te beter want hij heeft leuk spul. Ik ben wel benieuwd wat Dick Best dan heeft gedaan, hij had ook een zekere (bij)naam, maar dat soort details horen niet op een openbaar forum.

www.deficientie.nl | www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
blackdog

Golden Member

Hi Maarten,

Dat vind ik ook, daarom gaf ik alleen een algemene opmerking en ga er verder ook niet op in, is aan oude koe, zo laten :-)

Groet,
Bram

Waarheden zijn "Illusies waarvan men vergeten is dat het illusies zijn"

Beste Allen,

Zijn er door jullie reeds nog bestellingen geplaatst op Eoo B.V. of Oeo B.V.

Heb namelijk een hele aparte(onprofessioneel) factuur ontvangen. Producten zijn ook nog niet binnen. Duurt allemaal te lang en ze weten er niets van ?

Kunnen jullie me hierbij helpen of tips geven

Alvast bedankt

Mike

rob040

Golden Member

Ik heb er de laatste tijd regelmatig besteld en ben nu ook bezig een mail te sturen.
Echter, een factuur heb ik nooit gezien sinds hij in Mijdrecht zit en alleen via mail bestellingen aanneemt.
Je krijgt een bevestiging met prijzen en het verzoek geld over te maken.
Is dat wat jij ook hebt gekregen?

Het ook vakantietijd, misschien ligt het daaraan, of krijg je wel contact met hem?

Op 4 augustus 2021 20:35:18 schreef rob040:
Ik heb er de laatste tijd regelmatig besteld en ben nu ook bezig een mail te sturen.
Echter, een factuur heb ik nooit gezien sinds hij in Mijdrecht zit en alleen via mail bestellingen aanneemt.
Je krijgt een bevestiging met prijzen en het verzoek geld over te maken.
Is dat wat jij ook hebt gekregen?

Het ook vakantietijd, misschien ligt het daaraan, of krijg je wel contact met hem?

Hoi rob040,

Heb via Eoo B.V. besteld? Daarna zag ik deze website met wat er allemaal aan de hand was. Kan de bedrijf in Mijdrecht mij hiermee wel helpen?

gemaild welke stukken ik wou, betaald, en werd opgestuurd. correct geleverd

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken
bprosman

Golden Member

EOO werkt met DPD, bij mij (Den Bosch) is DPD een ramp :-(. Mijn laatste pakketje van EOO eerder dit jaar is volgens mij 22 dagen onderweg geweest :-(
Als particulier heb ik geen factuur nodig, die zat er inderdaad ook niet bij.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
rob040

Golden Member

@Mike, het is me niet helemaal duidelijk of en hoe je een bestelling hebt geplaatst en wanneer.
Maar als er een bestelling loopt, dan heb je als het goed is een mail terug gekregen.
Dus Norbert in Mijdrecht zal je zeker kunnen helpen.

Leveringen gaan inderdaad met DPD, maar ik heb er zelf geen klachten over, ondanks dat ik niet ver van Den Bosch zit...

rob040

Golden Member

Nog even een update: 11 augustus 's-avonds een bestelling per mail gestuurd.
Op 12 augustus een mail terug met de prijzen en meteen betaald.
Vandaag geleverd, maar nu via DHL (brievenbuspakje).

Ik kom steeds op een website terecht waar de domeinnaam eoe.nl en eoo.nl beide tekoop staan. Is hij helemaal gestopt?

Groet, Henk
rob040

Golden Member

Nee, het is eoo-bv.nl (en oeo-bv.nl).
Still alive and kicking.

Dom, dat is ook zo er moet nog -bv achter :-)

Groet, Henk
bprosman

Golden Member

EOO lijkt inderdaad overgestapt te zijn op DHL. Vrijdag besteld (betaald) , gister in de bus. Communicatie verloopt prima maar inderdaad geen (BTW) bon die ik als particulier ook niet nodig heb.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.