Electronica onderdelen over

Door het stoppen van zijn hobby, ben ik in het bezit gekomen van diverse electronica onderdelen. Zelf heb ik er geen verstand van, maar het zit in een laatjeskast, netjes gerubriceerd. Ik zou het fijn vinden wanneer iemand ze kan gebruiken en wil overnemen voor een symbolisch bedrag van 5 euro. Dan hoeft het niet de vuilnisbak in. Het kan alleen afgehaald worden in Leeuwarden. De bijlage geeft een idee waar het om gaat.

Leeuwarden is wat ver weg, maar je zult er vast een Fries blij mee maken!

leuk om te zien ,De HEMA opbergbakjes.

Toevallig heb ik hier de zelfde bakjes.
Ik kan ze wel gebruiken, past mooi bij elkaar.
Ben ook wel benieuwd wat er in zit.
Maar als er al iemand is die het hebben wil, priema.
Weggooien heeft niemand wat aan.
Gr marcel

Oei Leeuwarden is wel erg ver weg voor me.
Kan je de inhoud niet in een stevige doos stoppen en naar me opsturen.
De kastjes zou ik toch niet gebruiken, maar onderdelen zijn altijd welkom.

RAAF12

Golden Member

Ik wil wel even langskomen, zie mail.

Thevel

Golden Member

Op 15 december 2019 20:35:27 schreef bc108:
Toevallig heb ik hier de zelfde bakjes.
Ik kan ze wel gebruiken, past mooi bij elkaar.

Ik kreeg laatst 9 van die bakjes maar ik gebruik ze niet.
Als je wil mag je ze hebben, maar om daar dik 120km voor te rijden...
Maar misschien kom je wel eens in omgeving Utrecht, je mag ze gratis ophalen.

Ha die bakjes heb ik ook gehad.
Die van mij kwamen nog bij Termeulen Post in Rotterdam vandaan, opgehaald met de Tienertoer...

Dat was wel even geleden ;-)

RAAF12

Golden Member

Zeer bedankt voor dit mooie materiaal! Ook de bout werkt prima en er zitten veel IC's met vergulde pootjes in de bakjes (glim-glim) :-)

Vandaag zijn de spullen opgehaald. Fijn om te weten dat het materiaal gebruikt gaat worden op de een of andere wijze. Veel plezier ermee voor de gebruiker, bedankt voor de belangstelling van de anderen, succes gewenst met jullie circuits.

Vraag&Aanbod zo in een topic is eigenlijk veel leuker en effectiever dan in het speciale hoekje van CO. Zo kun je nog reageren, wat best wat toevoegt vind ik. Wat vinden we er van MOD's? :-)

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Tidak Ada

Golden Member

't Heeft zijn charme, maar kan ook tot een enorme hoeveelheid ruis leiden.
Misschien een terugkoppeling vanuit V&A naar het forum, maar dan alleen voor donerende leden in het afgeschermde deel voor donateurs.

Doneren aan de Rosmalen beurs zou ik een beter doel vinden voor overschot van eigen voorraad. Dan heeft iedereen er wat aan en houdt CO er wat aan over voor onderhoud van de site :)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----------------------> TUBECOLLECTORSASSOCIATION@yahoogroups.com
RAAF12

Golden Member

Op 16 december 2019 08:45:33 schreef djoveld:
Ha die bakjes heb ik ook gehad.
Die van mij kwamen nog bij Termeulen Post in Rotterdam vandaan, opgehaald met de Tienertoer...

OT
Wow, Your memory serves you well! Dan ken je deze ook nog wel https://www.youtube.com/watch?v=fYn51BjtRUc nummers met phase shifting, dat wat toen nieuw... /OT

@TA Goed idee, ik hou het in gedachten als medio 2020 de CO happening begint.

RAAF12

Golden Member

.

[Bericht gewijzigd door RAAF12 op 17 december 2019 01:13:29 (100%)]