ld systems road jack 8

hoi,

dit mobiele BT soundsysteem komt helemaal geen geluid meer uit.
ook geen zachte ruis of brom.
ik meet overal stroom, en alles werkt verder goed.
zelf denk ik dat de TDA8932BTW defect is.
misschien heeft iemand hier een schema of wat info,
alles is welkom.
in de bijlage een foto van de print.

mvg

rob

Sturing van de muting gecontroleerd ? Zo te zien iets van pin 4,5,6 op het IC.

Hoi, ga zo meten op pin 6,

mvg

[Bericht gewijzigd door daltonagf op maandag 23 december 2019 12:08:06 (53%)

Ik meet op pin 6 0,8v , dat betekend dat ie in sleepmode is, hoe is dat op te lossen?, ik kan ergens 2-6 v zoeken en op pin 6 zetten, maar dat zal natuurlijk niet de bedoeling zijn

Mvg

Het wordt dan even puzzelen waar dit signaal vandaan komt.

Om te zorgen dat het bij uitschakelen direct afschakelt, voordat de bufferelco's leeg zijn en men bijgeluiden zou krijgen, is er vaak een constructie met heel klein voedinkje met twee aparte diodes vanaf een AC wikkeling. En dan niet te veel bufferen.
Om een of andere mij onbekende reden gaan kleine elco's in dat soort hulpschakelingen vrij vaak stuk.

Ok, hebben we het dan over gewone elko's of smd, of beiden, in de bijlage een schema van hoe het waarschijnlijk bij mij zit

38_PDFsam_TDA8932BTW.pdf

[Bericht gewijzigd door daltonagf op maandag 23 december 2019 17:57:38 (41%)

ik meet nu 9v op pin 6 van de tda8932btw.
mijn eerst meeting klopte niet, omdat ik twee pennen moest kortsluiten om `m aan te zetten. dit was ik vergeten. hierop zit normaal een aan/uit schakellaar.
maar ik heb nog steeds geen geluid. is de kans groot dat de tda het begeven heeft , of is die 9v op pin 6 te veel. en ligt dat misschien aan de elko`s.

(nu heeft er even stroom op de print gestaan en meet ik niets meer op pin 6)

mvg

rob

als ik volg vanaf pin 6 dan komt er een weerstand,
dus meet ik aan eek kant van de weerstand (is pin 6 tda chip) niets, andere kant weerstand 11,4 v. die weerstand R305 lijkt niets door te geven. nog iemand een idee ?

mvg

rob

[Bericht gewijzigd door daltonagf op maandag 23 december 2019 20:59:36 (64%)

hoi,

ik heb de tda8932 eruit gesoldeerd. nu meet ik op de print op pin 6 11v. is het dan aannemelijk dat er sluiting in de tda8932 zit, of is dat te makkelijk gedacht.

mvg

rob