balk verdwijnt

kleinigheid dat ik merkte, een tijdje terug verdween er altijd de balk met 'laatste discussie' in.
ik dacht dat het wel aan mijn pc lag.

nu heb ik vorige week een disk crash gehad (hoop leesfouten) en daardoor op een oude SSD mijn windows weer herinstalleerd.
snel nog een chrome offline installer erop (71.xx) en het probleem was weg.
tot chroom een update deed naar versie 79.xx en de balk weer weg was.
mijn pc hangt ook vast op die chroom versie, dus weer eraf en de 71.xx erop en de updates uitgeschakelt. CO doet het perfect.

echter was die browser te oud en kreeg ik miserie met pc banking. nu werk ik op versie 75.0, pc banking doet het wel weer, alleen is hier die ene zwarte balk weer verdwenen.

is dat iets van code dat niet ondersteund wordt in de nieuwere chroom versies? telkens ik update naar 75 of hoger, heb ik datzelfde probleem ook. laatste versie is niet goed aangezien mijn cpu telkens op 100% zit als ik van tabblad wissel, echt alles hangt vast dan (zelf taskmanager openen lukt niet de eerste 10sec). heb google al een melding gegeven hierover, maar het balk probleem zal eerder CO gerelateerd zijn.

als ik de meest recente chroom versie installeer waar alles op werkt, is er dan CO probleem. hieronder een foto van de balk die weg is. normaal blijft CO altijd open staan in tabblad en druk ik enkel op 'laatste discussies'. nu verdwijnt die en moet ik telkens klikken op forum waarna de balk verschijnt, en dan weer op laatste discussies.

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken

Ik gebruik hier Chrome Versie 79.0.3945.86 (Officiële build) (64-bits) zonder problemen (op Google Chromebook).

Leuk vanuit de lucht: https://youtu.be/DrnBaUXwbFA

Ik heb hetzelfde met Firefox 71.0. (moet dan F5 doen om de balktekst terug te krijgen)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - www.arcovox.com
maartenbakker

Special Member

Die balk wordt met javascript gebouwd, want als ik dat uitzet staat hij er niet. Normaal werkt hij prima in Opera 12.18.

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Op 23 december 2019 21:42:10 schreef Arco:
Ik heb hetzelfde met Firefox 71.0. (moet dan F5 doen om de balktekst terug te krijgen)

chrome doet het niet met F5, ik moet op de forum balk erboven eerst klikken om die terug te zien

Hier ook zonder problemen op macOS.

gr, Joost

Alles begint met respect.

In Firefox krijg ik de volgende melding:
"Content Security Policy: The page’s settings blocked the loading of a resource at https://www.circuitsonline.net/min/g=theme-js&idrMO0o9j4...ahUPC9tjmI (“script-src”)."

In Chrome 79 heb ik geen problemen.

asus eeepc, windows 2uur geleden herinstalleerd, google chrome erop (laatste versie), balk verdwijnt op CO.

Chrome Versie 79.0.3945.88 (Officiële build) (64-bits) icm Linux Mint geen probleem

maartenbakker

Special Member

Misschien niet Chrome zelf maar beveiligingssoftware die javascript blokkeert?

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Je kunt ook op 'meer topics' drukken, rechts in de forum tracker.

Tevens kun je de bladwijzerbalk van je browser aanzetten, en dan de 'meer topics' knop naar je bladwijzerbalk slepen.