Opleiding PLC

Hallo, ik studeer nu landbouwmechanisatie op bachelorniveau/A1.
Ik ga dit jaar afstuderen, maar ben nog aan het twijfelen of ik een extra opleiding avondschool ofzo zou doen.
Ik zie veel vacatures tegenkomen waar ze mensen zoeken voor PLC sturingen, ik heb hier een hele kleine basis van gehad maar niet genoeg om er al mee te gaan werken.
Toch spreken veel van deze vacatures mij wel aan en ik heb ook gehoord dat daar aardig wat geld mee te verdienen valt als je er verstand van hebt.
Nu is mijn vraag eigenlijk als ik een extra opleiding PLC zou doen, is dit dan voldoende om aangenomen te worden?
Aangezien ik geen studie elektromechanica hebt gevolgd is mijn kennis buiten de PLC sturingen op elektronisch vlak niet heel uitgebreid, ik heb wel basis elektronica, meet en regeltechniek enzovoort gehad maar niet zo uitgebreid als iemand die elektromechanica studeert natuurlijk.

Ik wist niet goed in welke sectie ik dit moest plaatsen dus ik heb het hier maar neergezet.

Ik zou eigenlijk gewoon direct proberen te soliciteren
Er is op dit moment zo'n schaarste dat de meeste bedrijven zelf opleiden of met je meedenken over een opleidingstraject

Lambiek

Special Member

Ik ben het met DK eens, vraag bij een sollicitatie of er ruimte is om zo'n cursus te doen.

Wil je dat in de omgeving doen van de landbouwmechanisatie?, of bijv. ook in de elektrotechniek?

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.

Op 2 januari 2020 16:15:22 schreef Lambiek:
Ik ben het met DK eens, vraag bij een sollicitatie of er ruimte is om zo'n cursus te doen.

Wil je dat in de omgeving doen van de landbouwmechanisatie?, of bijv. ook in de elektrotechniek?

In de omgeving landbouwmechanisatie zou natuurlijk leuk zijn, daar ligt nog meer mijn interesse maar gewoon in de elektrotechniek is ook goed. Ik had meer een job in een fabriek als onderhoudstechnieker in gedachten, eventueel nachtwerk dat lijkt me wel wat.

[Bericht gewijzigd door Student97 op donderdag 2 januari 2020 16:31:27 (12%)