informatie gezocht over philips matchline 22AV1999

Hallo,

Ik heb hier een oude werkende audio/reciever met type nummer PL00 22AV1999/020. Daar is op het internet niet veel informatie over te vinden. Deze zou met afstandsbediening moeten werken maar blijkbaar zit hier geen IR-ontvanger in? Heeft iemand hier informatie over? Handleiding, service manual of hoe dit wel met een RC werkt?

peter
maartenbakker

Golden Member

Deze hoort bij een Matchline set met VR6970 videorecorder en een TV/monitor met 3A chassis. Als er geen oog en geen losse aansluiting voor een AB-signaal achterop zit, gaat dit via de SCART.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Volgens Aswo hoort hier een RC5611 bij , een COM3006 of IRC81155-OD zou ook moeten werken.

maartenbakker

Golden Member

De RC5611 is een RC5 systeemafstandsbediening. Dus TV, video, reciever, laserdisc, etc. en de reciever reageert wel alleen op de voor hem bestemde commando's. Je hebt alsnog wel een apparaat met een oog nodig. Ik weet niet 100% zeker of deze reciever dat heeft.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Ik heb een RC2585 waar je de amp optie kan kiezen maar daar reageert de reciever niet op.

peter