Front Designer 3.0

Bapaktus

Special Member

Voor een aantal verschillende frontjes (per ontwerp 1 exemplaar) wil ik mooie frontjes ontwerpen.
Nu kan ik dat met b.v. Coreldraw doen maar met FD3.0 gaat dat een stuk sneller.
Maar €50 voor een experiment vind ik wel een flink bedrag.
Bestaan er ook "armeluis" uitvoeringen ?
En anders maar gewoon met mijn Rotring A3 tekentafel aan de gang en een stel teken schablonen.
ruud

Ik heb het zelf wél gekocht en ben er erg blij mee.
Er zit naast een prima front-ontwerp interface ook een schaal-maker in (voor wijzermeters of potmeters) die tot in het meest pietluttige detail ingesteld kan worden voor het gewenste resultaat.

En zo zit er vast nog van alles in wat ik nog nooit gebruikt heb.

Als je 50 euro teveel geld vind (wat ik gedeeltelijk kan begrijpen) is de Rotring of Coreldraw een goedkoper alternatief. Ik heb er nog nooit goedkope studentenlicenties voor gezien.

http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.
Arco

Special Member

Ik heb Frontdesigner ook gekocht, zul je geen spijt van krijgen...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Hubie

Special Member

Er was toch ook een 'probeer versie 'van?

Edit\gevonden:https://www.electronic-software-shop.com/lng/en/information/demo-versi…

Kan/kun je er eerst ff aan snuffelen.

buckfast_beekeeper

Golden Member

Ik heb al verschillende frontjes (en achterkanten) laten maken bij Schaeffer. Perfecte service.

Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.
Bapaktus

Special Member

@Hubie

Ik heb de probeer versie geladen en er een poosje mee gestoeid.
Snel even een frontplaatje gemaakt met schakelaars, potmeters etc.
Ik heb dus een goed idee van dit programma.
Wat ik nog ga proberen is een probeerversie te maken en dan een Printscreen op te slaan.
Bewerken in Photoshop/Coreldraw en dan afdrukken op fotopapier of transparanten.
Moet ik ook een eind kunnen komen.
Morgen dus.
Ik ga er over nadenken. Iedereen bedankt.
ruud