e-mail adres Jos verstraten en ledenlijst

Beste allemaal, hou zou ik achter het e-mail adres kunnen geraken van jos verstraaten, ik vind wel zijn uitgebreide blog, maar zij e-mail adres is daarop niet te vinden.

Is er ook geen oplijsting van leden van cuircuits on line, kan iemand mij hi
ernaartoe de weg wijzen daar ik deze lijst op het forum zou kunnen vinden?

Hartelijk dank voor degene die me met mijn vragen kan verder hlpen

Hugo Welther

Moderator

Klik op zijn nickname "Jeever" in een topic. Als het emailadres openbaar is dan krijg je dat spammfree te zien.

Neem het leven niet te serieus - je overleeft het toch niet. Elbert Hubbard (1856-1915)

Er zijn meer dan 70.000 leden, succes! ;)

Als hij op z'n blog en op deze site zijn e-mailadres niet heeft weergegeven, dan wil hij waarschijnlijk niet dat willekeurige mensen hem e-mailen. Misschien reageert hij op dit bericht...

bprosman

Golden Member

Staat in zijn profiel : “Jeever”

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Een lijst opmaken zou al erg aanvechtbaar zijn dezer dagen. Zo'n lijst dan ook nog publiekelijk toegankelijk maken zou tegen alle wettelijkheid ingaan, en eigenlijk ook tegen alle gezond verstand.
Zeldzaam eigenlijk, dat wettelijkheid en gezond verstand min of meer gelijk lopen...

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord

Zijn email adres staat op z'n blog. En niet verstopt ook, gewoon op de plek waar je het verwacht.

Op 11 februari 2020 19:34:45 schreef Piping:
Is er ook geen oplijsting van leden van cuircuits on line

Wat wil je daar mee?

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Hugo Welther

Moderator

De AVG verbiedt het zomaar openbaar maken van dit soort lijsten tenzij ieder individueel member/persoon/lid daarvoor toestemming geeft.

Ik ben bestuurslid/penningmeester in een drietal andere (sport)verenigingen en daar hebben we de leden uitdrukkelijk toestemming moeten vragen om bijvoorbeeld een leden-/verjaardagslijst te mogen publiceren.
Bij een van die verenigingen zijn veel (kleine)kinderen lid en daar moeten de ouders toestemming geven voor individuele sportuitslagen, foto's, naamsvermelding, etc. in het club-blad/website.

Neem het leven niet te serieus - je overleeft het toch niet. Elbert Hubbard (1856-1915)

Op 11 februari 2020 19:34:45 schreef Piping:
Beste allemaal, hou zou ik achter het e-mail adres kunnen geraken van jos verstraaten, ik vind wel zijn uitgebreide blog, maar zij e-mail adres is daarop niet te vinden.

Is niet over het hoofd te zien, het tweede item in de rechter kolom 'ALLE ARTIKELEN':

https://verstraten-elektronica.blogspot.com/p/over-de-auteur...raten.html

Bezoek mijn elektronica-hobby blog https://verstraten-elektronica.blogspot.com/

Altijd leuk als je een idee van iemand vormt op basis van zijn nick (en wellicht onbewust ook uit zijn antwoorden) en ik Jeever als een 20'er had ingeschat. ;)

Ach, wellicht klopt dat ook wel (van geest)...

Sine

Moderator

@r-p,

Dan heb je duidelijk het vinkje bij "Laat icons zien in Forum" niet aan staan.