ICQ nummer in profiel

Ik was net toevallig in de profiel sectie en zag dat je daar nog je ICQ nummer en msn naam in kan geven.
Buiten een mooie herinnering naar 15 a 20 jaar geleden en de realisatie dat ik misschien echt oud wordt, misschien niet meer van deze tijd :)

Sine

Moderator

Neu, dat staat er enkel nog voor nostalgische redenen gok ik ;)

...en ter ondersteuning van mijn geheugen. ;)
(Anders vergeet ik mijn ICQ nummer. Misschien toch maar weer eens installeren. :D)

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)
maartenbakker

Golden Member

Ja, dat moest ik ook maar weer eens doen. De laatste keer dat ik dat opwarmde heb ik er toch nog een tijd lang een Duitse penvriendin aan overgehouden. Ben benieuwd in welk land het nu populair is.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op woensdag 12 februari 2020 13:00:42 (13%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

In Rusland is het nog steeds populair

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
High met Henk

Special Member

Ik voel een revival of the flower power opkomen...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
benleentje

Golden Member

IK dacht altijd dat er gewoon IQ stond en heb daar 180 ingevuld. Wel begon mijn neus wat te groeien:) .

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.