Scherm defekt van LG 49UH610V

Heb een LG 49UH610V , scherm geeft een zwarte vertikale band(zie foto).Ik heb de T Con veranderd doch de fout blijft en vermoed dat de fout in het scherm zit.Om de platte kabels van T Con naar scherm als fout uit te sluiten heb ik deze gewisseld doch de fout blijft.Led verlichting gaat wel aan. Is dit het scherm en valt dit te herstellen ?

maartenbakker

Golden Member

Platte kabel met COF tussen driverprint en glas wellicht defect of losgeraakt. Daar is dan weinig meer aan te doen.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

vermoed vochtschade dit komt meestal niet vanzelf

Boegie... Heb je deze lg nog en zo ja kan je mij wellicht aan de service menu defaults setting helpen (ondanks je scherm met wellicht printscreens en/of via Skype nalopen) . Ik heb er 1 2e hands gekocht en heeft de verkoper vermoedelijk in service menu zitten rommelen en lg helpt niet.
Mijn scherm best donker ondanks dimming op off. Kleuren wb etc alles al geprobeerd. Oh en dvb tuner kan geen kanalen vinden (tool option 4). Downgrade firmware en installation new etc werkt allemaal niet en weet het nu echt niet meer.

Op 25 februari 2020 12:32:42 schreef boegie59:
Heb een LG 49UH610V , scherm geeft een zwarte vertikale band(zie foto).Ik heb de T Con veranderd doch de fout blijft en vermoed dat de fout in het scherm zit.Om de platte kabels van T Con naar scherm als fout uit te sluiten heb ik deze gewisseld doch de fout blijft.Led verlichting gaat wel aan. Is dit het scherm en valt dit te herstellen ?