philips TV blijft blank scherm

Beste forumleden,

Ik ben begonnen met een project heb een philips tv gekocht die defect is. Philips 43PUS6262/12 model van 2018.

De tv wanneer ik deze insteekt licht het scherm op dus heeft backlight. Wanneer ik de kabel richting het mainboard uittrek blijft backlight uit.

Ik heb verder nog met de kabels van T con board geprobeerd wanneer ik 1 van de kabels uittrek en de tv inschakelt wordt de helft van het beeld Zwart. En bij de 2e kabel wordt de andere helft paars met zwarte strepen erin.

Kunnen jullie mij op weg helpen in welke richting ik moet zoeken? de tv start verder niet op. Geen philips logo, Geen android, Geen ambilight. Enige wat ik zie is dat het scherm oplicht in het zwart/grijs.

Gr, Tech

Kan een mislukte software update zijn waardoor de software niet geladen kan worden. Deze link verwijst naar de laatste updatehttps://www.philips.nl/c-p/43PUS6262_12/6000-series-ultraslanke-4k-sma…
Download de software en zet het bestand op een usb stick en plaats die in de tv, schakel de tv in en wie weet wordt de software opnieuw geladen.