verdewenen topic

Dit topic is gesloten

Hallo,ik heb een hele tijd geleden,iets gepost van 5g netwerk,vind dit nergens meer terug ,is dit verwijderd.Of wat is het probleem?

Hubie

Special Member

TS heeft een abo op slotjes ;-) als ik ff blader.

[Bericht gewijzigd door Hubie op 2 maart 2020 00:06:37 (23%)]

Ooh man... Love Motown music https://www.youtube.com/watch?v=m8PWIlSoCrQ
vergeten

Golden Member

De stand tot nu toe, 15 door hem gestartte topics hebben een slotje!
Deze nog niet meegeteld!

Op 1 maart 2020 23:38:25 schreef JimA:
Hallo,ik heb een hele tijd geleden,iets gepost van 5g netwerk,vind dit nergens meer terug ,is dit verwijderd.Of wat is het probleem?

Ik zie het nut van dit topic met tikfout in de titel niet!

Mail een moderator en laat de rest erbuiten, dit is gewoon forum "vervuiling", CO is geen chatbox!

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

A ok,ik wist niet dat ik zoveel slotjes had,a ik kan moderators mailen,ik wist dat niet.anders had ik dat wel gedaan.

Sine

Moderator

Dat topic is inderdaad gesloten en daarna getrashed, na 3 post was het al compleet ontspoord.

maartenbakker

Special Member

Sluiten is logisch, maar waarom niet archiveren in de coffeecorner ofzo?

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
GJ_

Moderator

Het koffiehoekje is geen vuilnisbak :-) Het zou in principe kunnen maar het zou raar zijn dat TS dan niet meer aan zijn eigen topic kan.

Maar goed, de vraag is beantwoord, iedereen weet het naadje van de kous, dit topic mag denk ik ook op slot.

Dit topic is gesloten