@gast: Ik had mijn batterij opgestuurd naar "www.accucompany.nl".
Oorspronkelijk afgesproken voor een prijs ongeveer een dikke 300€ te betalen na herstelling en voordat de batterij werd opgestuurd, hetgeen weinig is, waardoor ik nogmaals een bevestiging vroeg, met het antwoord dat er nog een paar euro's konden bijkomen bij gebrek aan grondstoffen bij de cel- leveranciers. Een paar dagen later krijg ik opnieuw een antwoord dat de BMS stuk was, supplement 200€ waar ik van in het begin voor vreesde. Bij mijn antwoord waarbij ik melde dat ik elektronicus was geweest en de batterij zelf had geopend en vastgesteld had dat ik tot maximum kon opladen (36V) met de oorspronkelijke lader, waardoor ik zeker was dat de BMS niet stuk was welke allen dient voor de Balance-lading maar dat de capaciteit van de cellen zelf was afgenomen. Ik vroeg dus om voor de oorspronkelijke prijs van 350€ de batterij terug te sturen zonder de BMS te vervangen, hetgeen ze niet wilden. Ze hebben dan mijn niet herstelde batterij terug gestuurd.
Ik zoek verder en ondertussen rijd ik nog met mijn oude batterij met beperking van een 25 tal kilometers.
Indien jij positiever nieuws zou hebben, wil je mij dat dan laten weten?