seleco 14SE121

maartenbakker

Special Member

COM3178, König IR9580, Classic IRC81121

Ook nog wel een HQ, die zoek ik later op.

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
aristonaboy

Special Member

Die passen er op?? zou top zijn Als er een wil verkopen laat dan maar weten wat je er voor hebben wil.mvg robert

[Bericht gewijzigd door aristonaboy op 22 maart 2020 12:57:55 (57%)]

(her)uitvinder van het wiel
maartenbakker

Special Member

Dat zijn inderdaad gangbare passende vervangers. Er is zelfs kans dat ik er ook wel ergens een heb, maar ben nu niet in dat stadium van opruimen (eerst alles verhuizen en bijelkaar zetten, dan sorteren en zoeken). Op dit moment staan er nog geen stellingen in de nieuwe opslag, dus staan er clustertjes dozen en stapels apparaten.

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
aristonaboy

Special Member

maartenbakker

Special Member

Dankje!

Overige passende types zijn de RC465/HQ en RC465\HL. Mogelijk dat de RC470 ook iets doet maar misschien niet alle knopjes heeft.

Een mogelijke originele Seleco AB is de ME3`.

De RC465 heb ik helaas niet in de kernvoorraad aangetroffen, het kan dat er nog ergens een passende tussen partijtjes uit overgenomen voorraden zit maar die kans is wat kleiner en dat gaat wat langer duren.

Overigens kan ik die IRC81121 wel gewoon nieuw voor je bestellen

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op 24 maart 2020 11:58:57 (43%)]

Er is waarschijlijk wel een ab van te krijgen als dat zo belangrijk is. \.. Maare dit was een erg uitgekleed model...

aristonaboy

Special Member

@maarten dank voor het zoeken. Ik wacht geduldig af. Was het een Philips of een ....... dan had ik gelijk ja gezegd. Maar deze zal denk ik puur omdat t een apparaat is uit 1990 is welke naar mijn idee heel brak gemaakt is geduldig afwachten.@smd: we wachten af. Maar zonder ab kan je er niks mee. Helaas.