VELLEMAN MICRO PROCESSOR TIMER

hallo , ik ben op zoek naar schema/manual voor Velleman KIt K 1682 digitale klok 7dagen ,programeerbaar /4 kanaals ,kan er mij hier iemand mee helpen , volgens mij is dit bouwpakket van rond het jaar 1985-1990 groetjes Filip

geduld is kennis
bprosman

Golden Member

Zeker weten dat die K1682 goed is ? ik krijg daar heel weinig hits op en Velleman handleidingen zijn toch vrij goed vindbaar.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Arco

Special Member

Klopt toch echt, ik heb 'm ook ooit gehad. Niet erg lang, was een gammele boel (brakke schakelaars) met onnodig ingewikkelde bediening.

https://kleopatraelectronics.gr/16189-large_default/microprocessortimer.jpg

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Anoniem

Doet hier na 40j (voorlopig?) nog feilloos zijn werk... jaar in jaar uit hetzelfde schakelprogramma O-)
Tiental jaar geleden wel nieuwe drukknoppen en elco's
.
Zet je email aan dan scan ik straks de groene handleiding in :)

bprosman

Golden Member

Die schakelaars ken ik inderdaad. Die denderen van de print af :-(

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Arco

Special Member

Dat zijn de beroemde (beruchte) D6 van ITT...
https://www.electan.com/images/thumbnails/P1010176.JPG.thumb_400x300.jpg

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Ik dank u voor deze vlugge respons, voor iemand die me de manual wil doormailen hier mijn email adres in Belgie, zie profiel

geduld is kennis
Arco

Special Member

Beter je mailadres in je profiel zetten en niet hier (openbaar) voor spammers...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
bprosman

Golden Member

@anoniem015, of hier attachen ? Misschien hebben anderen er ook nog wat aan.

[Bericht gewijzigd door Jeroen op woensdag 22 juli 2020 22:40:13 (9%)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Van harte dank aan anoniem015 voor de manual,u bent mij van grote hulp geweest,groetjes Filip

[Bericht gewijzigd door Jeroen op woensdag 22 juli 2020 22:40:22 (8%)

geduld is kennis