Philips 22GF340/02 koffergrammofoon bromt

Hallo allen,
Ben bezig met een oude koffergrammofoon van Philips aan de praat te krijgen en heb nu al wel weer muziek op 1 kanaal maar de andere kanaal zachtjes met een hoop gebrom.
wie kan me helpen aan een schema van het apparaat of tips waar het aan kan liggen.
De naald met kop is al vervangen daar deze helemaal niks meer deed.

Henk

Op 6 april 2020 08:51:26 schreef Rontronix:
https://freeservicemanuals.info/en/servicemanuals/viewmanual/Philips/2…

Groeten, Ron.

Hallo Ron,
Dit had ik ook gevonden, maar het schema is niet te downloaden. wel wordt er eerst een heel programma gedownload en deze moet je dan installeren en daarna zou je het schema moeten kunnen downloaden. en hier gaat het bij mij grondig mis, of het scherm bevriest op de zoekregel of melding schema niet gevonden. wat doe ik dan verkeerd??

Henk

rob040

Golden Member

Henk,

Ik heb de SM gedownload en naar je gemaild.

Groeten, Rob

maartenbakker

Golden Member

Op 6 april 2020 16:34:34 schreef hbh:
[...]

Dit had ik ook gevonden, maar het schema is niet te downloaden. wel wordt er eerst een heel programma gedownload en deze moet je dan installeren en daarna zou je het schema moeten kunnen downloaden. en hier gaat het bij mij grondig mis, of het scherm bevriest op de zoekregel of melding schema niet gevonden. wat doe ik dan verkeerd??

Je hebt dan op een dubieuze Google-advertentie geklikt in plaats van op de daadwerkelijke downloadlink. Die staat achter het woordje Type, als ik me niet vergis. Die instructie staat daar dan weer boven.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."