Standaard autozekeringen zijn volgens mij meestal tot 32V (wel zo handig dat ze ook in 24V vrachtwagens kunnen).
Ik weet niet hoe een en ander precies geschakeld is, maar het veiligst ben je denk ik met één zekering per lampje.
Zoiets of zoiets zou dan werken, maar volgens mij zijn 3A zekeringen de laagste waarde bij de standaard zekeringen. En let op wat voor soort 'blade fuse' ze gebruiken want er zijn zeker 4 gangbare uitvoeringen (grote, tot wel 100A, normale die je in de meeste auto's vindt van (denk ik) 3 tot 40A en hele kleine, zoals in mijn Prius, waar je normale en 'low profile' uitvoeringen van hebt (het dekseltje paste niet meer over de zekeringhouder omdat ik niet de 'low profile' had gekocht...).
In principe moet, als je veilig wilt werken, ELKE draad zo dicht mogelijk bij de bron een zekering bevatten die de betreffende draad beschermd. Dwz dat de zekering ALTIJD eerder stuk gaat dan dat de draad dusdanig heet kan worden dat er schade kan ontstaan. Als je dit met een ENKELE zekering kunt bereiken voor alle 10 draadjes, is dit ook goed. In theorie hebt je volgens mij maar een 1A (of 1,25A of zo) zekering nodig voor je hele installatie, MITS de dikte van elke afzonderlijke draad voldoende is.
Onderstaande heeft GEEN strip voor de massa, sommige hebben dit wel.