Accupakket uit de slaapstand halen.

ga eens celspanningen meten.

jij kan dan wel 36V op de uitgang hebben gehad, maar als die cellen bv

3,7V - 3,7V - 3,7V - 3,7V - 3,7V - 3,7V - 3,7V - 3,7V - 3,7V - 2.7V zijn, is het totaal ook 36V en zal de BMS vrijwel onmiddelijk afschakelen.
ik geef het nu extreem.
kan ook zoiets zijn
3,8V - 3,6V - 3,7V - 3,7V - 3,7V - 3,7V - 3,5V - 3,5V - 3,5V - 3,3V.

en dan schakelt de BMS ook af

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken

De eerste accu was einde oefening en werd door de lader ook niet volledig geladen. De lader geeft 41,5 volt laadspanning af en schakelt zodra de accu 41,5 volt afgeeft af en die 41,5 volt werd bij de eerste accu nooit gehaald. De tweede accu blijft na de eerste keer laden op woensdag jl en daarna meermaals belasten qua ampère en voltage, nu zondag tussen de 41,4 en 41,5 afgeven. Die 0,1 volt kan zelfontlading zijn en zou normaal kunnen zijn. Let wel deze accu was oké maar is door het niet op tijd bijladen in slaapstand gegaan.

Even een update, de tweede accu heb ik vandaag in de fiets kunnen testen en de trapondersteuning werkt weer tot en met het volle vermogen. Er zijn een paar proefrondjes mee gemaakt en de accucapaciteit nam niet af dus misschien kan de accu nog even mee. Nu is het een kwestie van de fiets gebruiken en de resultaten afwachten.
Iedereen bedankt voor het meedenken en zodra de resultaten bekend zijn laat ik het weten.

Groet,
Ronald.