LG tv defect

Goede morgen, ik heb een LG tv ,55 inch , ik zie alleen witte scherm , bij menu doet hij ‘t helemaal goed , wat kan hier de oorzaak zijn ? Alvast bedankt .
Model nummer : 55 UF 680 V-ZA

In dat ruisende beeld zie ik fantastisch staan. Kijk je toevallige via een extern apparaat? Waarschijnlijk heb je een probleem met een video kabel

maartenbakker

Golden Member

Dat is geen wit beeld maar sneeuw. Je hebt per ongeluk analoge ontvangst opgezet in plaats van digitale of HDMI.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Mainboard is defect, deze klacht komt vaker voor bij diverse modellen van LG. Het videodeel voor de lage resolutie zoals het menu etc. werkt dan goed maar de hoge resolutie geeft het beeld zoals op de foto.

Nou krijg ik wel beeld , hoe dat komt weet ik niet maar na paar min doet hij weer raar !

afspeel apparaat eens op lage resolutie instellen, dan werkt het miss wel goed, of een analoge ingang gebruiken als de tulp ingang.. wrs nekt de hoge resolutie een rot ic op het mainboard.

waar rook was, werkt nu iets niet meer
maartenbakker

Golden Member

Ik kom terug op m'n vorige uitspraak; ik denk dat william1967 het bij het rechte eind heeft!

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Ik heb ander mainbord in gezet , de TV doet ‘t weer goed , iedereen bedankt voor de tips .