Android upgrade kit 48PFS8109

Hallo allemaal,

Ik heb een upgradekit aangeschaft voor een philips 48pfs8109. Dit omdat hij last had van de bekende bootloop. Nu heb ik de binnenkant omgebouwd maar ik krijg geen beeld.

Mijn vermoeden was dat dit softwarematig was. Ik heb zoals de handleiding een usb geformatteerd, mapje upgrades aangemaakt en daar de software ingezet. Ook de BIN en EED bestanden in de root gezet. Na de tv aangezet te hebben doe ik de usb erin maar gebeurt er volgens mij weinig, Heb hem zo 3 uur laten staan. Als ik hem daarna weer in de computer bekijk zie ik wel een android en bin map dus hij heeft wel interactie.

Volgens mij heb ik de binnenkant zo goed aangesloten. De handleiding is echt bagger. Wat mij wel verbaasde is dat de webcam geen aansluiting meer heeft. Weet iemand waar het zo aan zou kunnen liggen?

Shiptronic

Overleden

Moet je niet eerst de USB in de TV doen, en hem dan pas aanzetten?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Staat in de handleiding van niet, die zegt eerst wachten tot de tv volledig is opgestart en daarna de usb invoeren

Zonder die bestanden moet het toestel wel beeld geven al is het maar het Philips logo in het begin. Zoniet dan is er iets niet goed.

Voor zover ik weet kan de tv enkel met UPG bestanden overweg maar dat betreft software update bestanden. Het is wel zo dat een usb stick ook al is die leeg direct door de tv herkend wordt en als dat niet gebeurt kan de usb stick ook defect zijn.

Het lijkt mij ook dat de tv een soort beeld moet geven, het lijkt wel alsof hij in een soort beveiliging is geschoten. Het kan ook zijn dat de instellingen zodanig verkeerd staan dat hij niks door kan geven maar deze upgrade kit is speciaal voor dit model. Hij geeft wel elke keer aan dat er iets mis is met de usb stick als ik hem weer inplug in de computer maar daarna opent hij hem wel gewoon

Had je de EED en NVM bestanden ook ingekort van 48PFS8109_R1_51_NVM naar NVM.nvm en 8109_8159_8209_NVM.eed naar NVM.eed?
Zijn de LVDS kabels niet beschadigd?

Na alles losgehaald te hebben en opnieuw te gebben aangesloten deed hij het ineens. Super raar maar je hoort mij natuurlijk niet klagen ??. Wat het probleem was dus niet bekend maar bedankt voor het meedenken

Vermoedelijk een van de bandkabels net verkeerd er tussen geschoven...

Nee dat denk ik niet, ik heb alle kabels meerdere keren losgehaald en weer terug gezet, vandaar mijn verbazing dat hij nu wel werkt