Eigen tumbler met wat voor motortje ?

Goedenavond, Ik zou graag een eigen Pollinator/ tumbler willen maken die krengen zijn hartstikke duur en het lijkt niet lastig om het zelf in elkaar te maken. Ik ben best handig alleen geen elektricien en kan gevaarlijk lopen knutselen maar wil toch graag deskundige advies. Volgende voorbeelden van zo een apparaat kunt u vinden hieronder:

De "originele profissionele"
https://pollinator.nl/category/pollinator
Wat voor mij gewoon niet te betalen is

Mini versie.
https://youtu.be/sDC-9v0o78c

Mooie DIY er van en ook beter formaat.
https://youtu.be/9Oqkg1XR-30

De creme de la creme.
https://youtu.be/lojE4mElrqw

Nou lijkt me de formaat van de
P500/3000, DIY of die creme de la creme zelfs perfect.

Mijn vraag is dus wat voor motor kan ik hiervoor het beste gebruiken? Niemand is daar duidelijk over meeste praten over motortje waar ze ergens gevonden hebben. Nou lijkt dit me wat
https://a.aliexpress.com/_dY5cMnv
En ze hebben totaal pakketen waar je uit kan kiezen met rpm regelaar en schakelaar nou wil ik het liefs aan een stekken aansluiten en als ik goed begrijp moet ik een transformer er bij nemen? En wat ik niet snap, ik kan verschillende rpms nemen van 3 tot 210 en de prijs blijft hetzelfde? Maar met die rpm regelaar maakt dat toch niks uit? Want die van 3rpm lijkt me niet dat je die hoger kan zetten maar van 210 wel omlaag. Moet ik 12 of 24volt nemen? Of dit in combinatie met zon dc motor als ik het goed heb zit hier al transformer op en kan ik gewoon een stekker aansluiten.
https://a.aliexpress.com/_dU3Oxcf

Alvast bedankt voor de reacties!

Indien je een 3D-printer hebt, kun je het ook zelf maken.
Op Thingiverse zijn diverse ontwerpen te vinden (met motor en tandwieltje). Voordeel is dat het dan met een kleiner motortje kan (gaat wel ten koste van de snelheid).

Thingiverse

-=[ EDIT ]=-
Of via Youtube

[Bericht gewijzigd door oxurane op donderdag 30 april 2020 23:28:31 (15%)

Van elk bezoek aan CO leer ik weer meer...