voedingen schema,s gezocht plus wat hulp

Oke ik heb relais tot 20A
maar is in 24v
kan ik de weerstanden voor de gelijkrichter de zelfde waarden behouden voor 24v relais ?

en hoeveel A kan er door de schakeling heen ?

Op 18 mei 2020 21:24:28 schreef electron920:
Ha jeremy27,

Even een tekening gemaakt [bijlage]

Ik ben uitgegaan van de stoets radio en een van de halogeen transformatoren.
De spanningen zijn voor nominaal 230 V primaire op deze manier kan je een ruwe spanning van 25 V 1e trafo 11 V 2e trafo of een combinatie (serie) van beide 36 V.
Voor wat de stroom betreft deze kan maximaal 25 A voor trafo 1 zijn deze waarde is immers door Stoets radio al op gegeven.
Voor de halogeen trafo is de beschikbare maximale stroom 25 A maar na gelijkrichting is hier 23,5 A beschikbaar.
De stroom afname in de combinatie (serie) schakeling wordt bepaald door de laagste waarde dit is de halogeen transformator dus 23,5 A.

Mijn voorstel zou zijn ga stap voor stap te werk er zijn veel CO-ers die je willen helpen maar het ontwerp is te ingewikkeld om in een keer neer te zetten.
De beste methode is om deel schakelingen te ontwerpen en testen zo hou je overzicht en kan je gericht vragen stellen :D anders spring je van de hak op de tak en is er geen touw aan vast te knopen.

Heb je twee relais en de vervangende condensatoren in je toolbox en even zo belangrijk wat kan je meten heb je een universeelmeter :?
Ik ben voor de regelaar uitgegaan van een LM317 die heb je volgens mij al laten zien ! maar dat is de volgende stap daarna de stroom instelling spanning instelling begrenzing en daarna de beveiliging en als laatste de uitlezing voor spanning en stroom.

Groet,
Henk.

Hallo Henk dit heb ik nu na gemaakt wat is de volgende stap?

Groetjes Jeremy