discussie in verkeerde topic

fatbeard

Honourable Member

Ik heb abusievelijk een -levendige- discussie gestart in het "wat is / doet dit onderdeel" topic, die had in het "waar krijg ik dit onderdeel" topic moeten staan.
Ik kwam er alleen veel te laat achter...

Laten we het zo of is verhuizen nog een optie?

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
GJ_

Moderator

Ik heb het te warm om me er druk over te maken. Ga vanavond maar voor straf een kwartiertje in de hoek staan of zo...
;-)

fatbeard

Honourable Member

:+ nog een voorkeur? Mijn kamer heeft er 5...

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
hennep

Golden Member

Daar waar de drank staat, duhh O-)

fatbeard

Honourable Member

Het moet straf zijn, dus ga in de kamer waar GEEN drank, drugs en vrouwen zijn.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
bprosman

Golden Member

“I spent half my money on gambling, alcohol and wild women. The other half I wasted.”

WC Fields

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Jinny

Golden Member

Sommige mannen vinden het in een ruimte opgesloten zijn met een sprekende dame al een verschrikkelijke straf...

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
Shiptronic

Golden Member

Op 19 mei 2020 17:07:28 schreef GJ_:
Ik heb het te warm om me er druk over te maken. Ga vanavond maar voor straf een kwartiertje in de hoek staan of zo...
;-)

Dan moeten er nieuwe baterijen in je petje :)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 20 mei 2020 17:07:30 schreef Jinny:
Sommige mannen vinden het in een ruimte opgesloten zijn met een sprekende dame al een verschrikkelijke straf...

Dat zijn de mannen die aan het uitzoeken van een nieuwe (noem eens wat...) oscilloscoop meer tijd hebben uitgetrokken dan voor de vrouw-selectie O-)

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
hennep

Golden Member

Ik kan het geluid van mijn oscilloscoop wel uitzetten, is erg handig inderdaad... >:)

Shiptronic

Golden Member

Op 20 mei 2020 18:22:46 schreef hennep:
Ik kan het geluid van mijn oscilloscoop wel uitzetten, is erg handig inderdaad... >:)

En als het plaatje wat je ziet niet bevalt kan je die ook wijzigen :)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.