elektronische schakeling

Heeft er iemand een idee waarvoor deze print dient ? Ik kan er niets van terug vinden . Alvast bedankt .

big_fat_mama

Zie Paulinha_B

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord

Ik kwam op hetzelfde uit haha.

Heb je niks aan zonder het display printje lijkt me. Wat moet je met een barometer

big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Heb je niks aan zonder het display printje lijkt me.

Zoals ik het lees hebben ze de uitgang gemaakt met 1mV/mb, en 0 mb geeft 0 volt; zodat er eender welke (milli)voltmeter kan aanhangen en direct millibar aanduidt. Ik versta dan ook heel goed Italiaans, ik eet nl. veel spaghetti ;) en drink ook graag een fikse teug witte frizzante.

Wat je ermee moet? Een weerstation maken, bv. Maar het ziet er wel heel erg antiek uit, toegegeven, met al die 741's. En zou die sensor LX0503 nog verkrijgbaar zijn? Ik zie alle kans dat er vandaag beter te vinden is, voor minder geld.

[Bericht gewijzigd door big_fat_mama op woensdag 3 juni 2020 17:57:42 (11%)

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord

Ik heb begin 2000-2010 een keer een druksensor gekocht. 50 euro. Later waren die super goedkoop: rond de 25.
Tegenwoordig koop je temperatuur gecompenseerde digitale exemplaren voor onder de 2 euro o.i.d. Dus... ja.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Beste forumleden, Bedankt voor jullie antwoord ; Nu weet ik zeker dat ik het kan weg doen . Ik wist helemaal niet waarvoor het diende . Mvg; Frank

big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Als (ALS!) de sensor er nog bij is kun je er allicht wel een knutselaar of verzamelaar mee plezieren.

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord
Frederick E. Terman

Honourable Member

Maakt misschien niet veel meer uit, maar hier is het artikel nog in het Nederlands:
https://archive.org/details/Elektuur21519819Gen/page/n5/mode/2up

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
bprosman

Golden Member

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.