Stofzuiger motor

Kun je niet beter gewoon een nieuw machientje kant en klaar kopen. Ik denk dat je dan sneller, veiliger en goedkoper klaar bent dan elf iets knutselen. Ik heb ooit voor 25 guden ofzo zoiets bij de aldi gekocht. Dan denk je kan niet anders dan een waardeloos product zijn. Nu ik gebruik hem nog steeds. Ik gebruik hem niet veel dat is waar. Maar hij doet het naar alle tevredenheid.

En voor die 25 gulden heb je een geschikt motortje met de juiste assen en koppelingetjes er aan vast en er zitten nog spatglaasjes op ook. Ik kan het voor dat geld echt niet zelf maken in elk geval.

Als er overigens ook nog anderen jijzelf (stagiaires of je kinderen ofzo) mee moeten werken zou ik het al helemaal niet doen.

Dit soort dingen heb je nu niet meer voor die 25 gulden natuurlijk maar er zijn echt nog wel vergelijkbare producten als die toen te koop.

Op 7 juni 2020 14:20:59 schreef elektrobeet:
Allen dank voor de reactie. Ga op zoek...

Kun je niet even uitleggen waarvoor je de motor nu eigenlijk wilt gebruiken? ...na alle verwarring die je vraag veroorzaakt heeft. >:)

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein