Hoe zijn jullie begonnen

Bij mij is het bijna letterlijk met de paplepel in gegoten. Mijn vader had als hobby het repareren en verzamelen van oude buizenradio's e.d. Hij had er zelfs een oude buizenscoop en twee antieke buizentesters voor in gebruik. En dat stimulerende schokje van de 220 toen ik 2 was zal ook wel hebben meegewerkt:-) Anders wel die verbrande hand die ik over hield van het pakken van een soldeerbout. Wist ik veel dat ik hem niet aan dat mooie glimmende gedeelte mocht beetpakken. Was bij de zelfde leeftijd. En voor dat ik kon lopen had ik al de meeste apparaten totaal uit elkaar gesloopt. Werd meestal niet gewaardeerd door mijn moeder die opeens niet meer kon bellen.Of omdat ze even naar een klant was, in het hondenpension wat ze toen had, om daarna haar naaimachine volledig in onderdelen op tafel terug te vinden.
Achja, die goeie ouwe tijd:-)

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Bij mij geen paplepel... Het enigste wat ik ingelepeld kon krijgen was oosterse filosofie en statistiek...

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

De radio uit mij Philipsdoos heeft nooit gewerkt bij mij. Toch ben ik later nog zendamateur geworden, waarschijnlijk door het boek "Jongens en Radio ", en m'n neef, die een van de eerste TV piraten was.
de Baco verkoopt overigens ook expirimenteerdozen.

Ik ben er klaar mee voor

eerste keer was een lampje aansluiten
daarna motortjes en dan kitjes in mekaar zetten en nu zelf dingen bedenken

via mijn vader die graag probeerde oude radio's te maken enz. ik denk dat ik 10 jaar was toen ik mocht mee helpen (weerstanden sorteren enz) ik was helemaal verkocht toen ik op mijn 11 een radio samen met mijn vader aan de praat kreeg .. ... en nu ... tja weinig tijd maar komt wel weer

In een perfecte wereld zal alles gedownload worden... de wereld is bijna perfect