Connector gezocht

Ik heb hier een koelbox staan waarvan de DC connector ontbreekt. Is er iemand die me hierbij op weg kan helpen?

Arco

Special Member

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
buckfast_beekeeper

Golden Member

Haal de connector er uit en sluit de draad rechtstreeks aan. Het zijn toch maar gammele zaken. Er loopt snel 10A. Het vrouwelijke deel is ook niet van de beste kwaliteit.

Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.

Bedankt Arco, blijkbaar een redelijk generiek kabeltje en geen obscure connector zoals ik dacht.

Buckfast, op zich een goed idee maar een vast snoer aan de deksel is wel onpraktisch. Dit model is ook 'slechts' 55 watt dus voor nu ga ik toch voor een kabeltje.

buckfast_beekeeper

Golden Member

Op 12 juli 2020 00:51:50 schreef wieltje:
Bedankt Arco, blijkbaar een redelijk generiek kabeltje en geen obscure connector zoals ik dacht.

Buckfast, op zich een goed idee maar een vast snoer aan de deksel is wel onpraktisch. Dit model is ook 'slechts' 55 watt dus voor nu ga ik toch voor een kabeltje.

Hoeft geen probleem te zijn. Draad naar achter leiden en naast een scharnier naar buiten. Heb je er geen last van. 55W + ventilator = ±5A. De connector is vergelijkbaar met een C7. Deze is 2,5A belastbaar. In het verleden heb ik een gesmolten exemplaar gehad met een koelbox van 3A.

Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.